madken1 Postad 3 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2010 AH AH AH AH, ska jag skratta eller gråta!? såg ju hur det gick inatt menar du för hans som är "nästan" BE för månaden? Eller han som snart är upp 2lakan ? Citera
madken1 Postad 3 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2010 fuck alla som säger att jag springer bra.. Dessa gjorde att jag bara är upp 2,6k istället för 3,8k KUL ENS IDIOTJÄVEL 1k upp för passet, borde varit mktmktmkt mer när reggsen är så brutalt värdelösa på 1/2 WHINEWHINEWHINE scrollscroll Först JJ vs AA på AJx för nästan fullt inköp.. Sedan denna är ju bara spyfärdig WP IDIOTHORA ***** Hand 1257121347 ***** 1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 4 mars 2010 00:44:07 Britta 51 (Vanlig/Cash Game) Plats 3: aa (739.74) Plats 1: MKreken (178.46) Plats 4: M.K (376.05) Plats 2: okejjjjj (636.19) aa lägg LM 1.00 M.K lägg SM 2.00 ** Giv ** aa [Eh, Er] MKreken [N/A, N/A] M.K [N/A, N/A] okejjjjj [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** MKreken Höj till 5.75 okejjjjj Höj till 20.25 aa Höj till 60.00 M.K Lägg MKreken Lägg okejjjjj All-in 636.19 aa Syna 636.19 *** Flop(Board): *** : [4s, Knr, 8r] *** Turn(Board): *** : [4s, Knr, 8r, Dh] *** River(Board): *** : [4s, Knr, 8r, Dh, 10h] *** Showdown *** : Totalpott: 1265.13 aa [Eh, Er] Par i kungar Vinst: 0.00 MKreken Lägger mig Vinst: 0.00 M.K Lägger mig Vinst: 0.00 okejjjjj [Es, Kk] Stege med ess i topp Vinst: 1265.13 WPWPWPWPWPWPWP Citera
madken1 Postad 4 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2010 Drog ett pass 0,5/1 bara för att tilta av mig och visa vem som bestämmer ;P gick väl hyffsat =) upp ungefär 3,3k för månaden Sen lite halvintressant fakta snittar 180kr/h denna månad Citera
Kvastfan Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 menar du för hans som är "nästan" BE för månaden? Eller han som snart är upp 2lakan ? Menar han som "nästan hade vunnit 2.2K på en dag och sen torska 1800kr på 15 minuter" Citera
madken1 Postad 4 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2010 Menar han som "nästan hade vunnit 2.2K på en dag och sen torska 1800kr på 15 minuter" enkla misstag som blir stora potter ;( tänk på vad jag sagt Citera
Crappy Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 Jag har enl önskemål från DB'n skapare raderat ett antal inlägg // Crappy Citera
semiklonk Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 HAHAHA vad fan gör okejjjj i handen ovan? ;S Handen är ju lika spyfärdig som dig när du har blandat 1 liter vodka med en halv liter whiskey och sedan hävt i dig imo.. Vet att okejjjj är dålig men visste inte att han var så här spewig ;O Citera
Starfitter Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 fuck alla som säger att jag springer bra..Dessa gjorde att jag bara är upp 2,6k istället för 3,8k KUL ENS IDIOTJÄVEL 1k upp för passet, borde varit mktmktmkt mer när reggsen är så brutalt värdelösa på 1/2 WHINEWHINEWHINE scrollscroll Först JJ vs AA på AJx för nästan fullt inköp.. Sedan denna är ju bara spyfärdig WP IDIOTHORA it this shit for real? edit: edit2: HEHEHHE Citera
Kvastfan Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 HAHAHA vad fan gör okejjjj i handen ovan? ;S Handen är ju lika spyfärdig som dig när du har blandat 1 liter vodka med en halv liter whiskey och sedan hävt i dig imo.. Vet att okejjjj är dålig men visste inte att han var så här spewig ;O hahahahha, okejjjj är exakt som mig. pushade AK pre igår när jag torskade 1.8k på 30 min, rakt av, 450kr,. fick syn av JJ obv lika dålig som okejjjjjj Citera
semiklonk Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 hahahahha, okejjjj är exakt som mig. pushade AK pre igår när jag torskade 1.8k på 30 min, rakt av, 450kr,. fick syn av JJ obv lika dålig som okejjjjjj Ne det är du verkligen inte, men pusha 300 bb mot en 30bb 4bet med AK.... Blir ju till en bluffa mtp att han aldrig får in det särskilt bra med AK där ;p men då pusha du 200bb inte riktigt samma sak kan säga att okejjjj inte äns är i närheten av dig Citera
Starfitter Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Btw, riktiga män viker inte AK pre. - Och sen är du weak tight också, säger Nebbis med låg stämma - Ursäkta? - Tror du inte att jag såg när du foldade knektarna pre-flop i förra veckan? - En svintight kille gick all-in UTG med 300xBB.. hur ska jag kunna syna? frågar Jacobmal upprört - Tror du inte att en riktig LAG hade synat? Tror du Fast_Freddie hade vikt ner sig som en liten flicka med knektarna? Så jäkla Matteprofskt weak tight är du... ........ Citera
Kvastfan Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Btw, riktiga män viker inte AK pre. haha kunde inte sagt det bättre själv Citera
madken1 Postad 6 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2010 lagt ner pokern for now, orkar inte gå in på varför. Men några vet varför =) Citera
madken1 Postad 6 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2010 Känns fan riktigt riktigt tungt, och det är snudden på att man är ledsen när man skriver detta, men har beslutat för att lägga ner pokern helt och hållet nu. Tråkigt att folk inte kan hålla käften och att min bror är som han är och vägrar fixa det . Så orkar verkligen inte börja veva igen, och tänker börja försöka att fixa skolan istället och ha kul i sommar och eventuellt börja veva sen igen. Kommer sakna alla mina microheroes ;( gröngul, latti, steve, grodlår, semiklonk, KVASTFAN m.fl(L) Lycka till grabbar, vi hörs på påsklovet <3 Citera
Snygglenn Postad 6 Mars , 2010 Rapport Postad 6 Mars , 2010 Låste svs kontot? Fivestar lyckades med sitt livsverk alltså Citera
Kvastfan Postad 6 Mars , 2010 Rapport Postad 6 Mars , 2010 Känns fan riktigt riktigt tungt, och det är snudden på att man är ledsen när man skriver detta, men har beslutat för att lägga ner pokern helt och hållet nu. Tråkigt att folk inte kan hålla käften och att min bror är som han är och vägrar fixa det . Så orkar verkligen inte börja veva igen, och tänker börja försöka att fixa skolan istället och ha kul i sommar och eventuellt börja veva sen igen.Kommer sakna alla mina microheroes ;( gröngul, latti, steve, grodlår, semiklonk, KVASTFAN m.fl(L) Lycka till grabbar, vi hörs på påsklovet <3 JAG HOPPAS ATT DEETTA ÄR ÅRHUNDRADETS LEVLING!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?! om inte, sick tråkigt :( Citera
SasaOmerbasic Postad 6 Mars , 2010 Rapport Postad 6 Mars , 2010 Låste svs kontot? Fivestar lyckades med sitt livsverk alltså Svenskaspel låser inga konton permanent. Du kan chipdumpa pengar öppet, spela 3-4 konton/kväll och ändå komma undan med det efter ett samatal eller två, med deras support. Om OP blivit av med kontot kan han räkna med att få tillbaka, åtminstonde pengarna. Sen är det bara att öppna ett nytt konto i någon annans namn. Eez game. Citera
madken1 Postad 6 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2010 Svenskaspel låser inga konton permanent. Du kan chipdumpa pengar öppet, spela 3-4 konton/kväll och ändå komma undan med det efter ett samatal eller två, med deras support. Om OP blivit av med kontot kan han räkna med att få tillbaka, åtminstonde pengarna. Sen är det bara att öppna ett nytt konto i någon annans namn. Eez game. klart det går, men min bror vägrar inte så jävla lätt att öppna konton som 15 åring ;PPpPP Citera
SasaOmerbasic Postad 6 Mars , 2010 Rapport Postad 6 Mars , 2010 klart det går, men min bror vägrar inte så jävla lätt att öppna konton som 15 åring ;PPpPP Men någon myndig person som är sammarbetsvillig lär du väl ha i din bekantskapskrets? Mamma, pappa granne ölkran you name it. Allas heder(och namnuppgifter) går att köpa. Släng till någon en tusenlapp, ge dem ett par hundra vid varje uttag och saken tordes vara löst. Citera
stevebc Postad 6 Mars , 2010 Rapport Postad 6 Mars , 2010 Tungt. Får man fråga varför de låste kontot? Citera
kingfour Postad 6 Mars , 2010 Rapport Postad 6 Mars , 2010 Trist att du TVINGAS lägga ner pokern då du verkade ha skillz och hade en intressant dagbok. Citera
slanen Postad 6 Mars , 2010 Rapport Postad 6 Mars , 2010 f Tungt. Får man fråga varför de låste kontot? folk inte kan hålla käften inte så jävla lätt att öppna konton som 15 åring Citera
Kvastfan Postad 6 Mars , 2010 Rapport Postad 6 Mars , 2010 Trist att du TVINGAS lägga ner pokern då du verkade ha skillz och hade en intressant dagbok. +1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1 <3<3<3<3<3<3<3<3 discoooow Citera
Recommended Posts