beercreek Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 Namnbyte gör du väl inte då utan du börjar lira på ett nytt konto? Vill du outa vad du nickar? Förra namnet kan du iaf släppa. gl Citera
madken1 Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Namnbyte gör du väl inte då utan du börjar lira på ett nytt konto?Vill du outa vad du nickar? Förra namnet kan du iaf släppa. gl det jag menade, ny "identitet". Inga namn ska släppas im still a mystery Citera
madken1 Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Inte lirat 1 enda hand med HUD denna månad, och är ändå upp ungefär 7,9k nu. Helt sjukt, mina händer får stå ändå varit lite halvslö och bara fått in ungefär 22,5k händer ;( Citera
stevebc Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 Inte lirat 1 enda hand med HUD denna månad, och är ändå upp ungefär 7,9k nu. Helt sjukt, mina händer får stå Wp. 22,5k händer i februari? Ja, det är riktigt slött . Blev fan utbränd av att göra det snittet en dag, å andra sidan är jag en kvinna. Citera
madken1 Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Wp. 22,5k händer i februari? Ja, det är riktigt slött . Blev fan utbränd av att göra det snittet en dag, å andra sidan är jag en kvinna. slött ju, då jag knappt fick in nå ihelgen ;P Tjenna. Vill du flippa? jo, 1k! Citera
madken1 Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 05.41 bär det av till varmare breddgrader (förhoppnigsvis), skönt att komma bort ett tag från sverige MEN ni slipper inte mig vid borden. Citera
madken1 Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Nickar du på svenska då ? det enda jag inte säger typ ;P Citera
FishFTW Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 hur ska du min stejkpolare kunna gula dig haha Citera
madken1 Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 hur ska du min stejkpolare kunna gula dig haha vem är denna lilla gosse då ? Citera
madken1 Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Var ska du? Sportlov eller? "praktik" sen sportlov På riktigt? ja om du vill. Citera
FishFTW Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 vem är denna lilla gosse då ? han vill veta ditt nick lika mkt som du vill att jag outar hans Citera
madken1 Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 han vill veta ditt nick lika mkt som du vill att jag outar hans det var ju synd, säger inte först iaf. Citera
stevebc Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 Tror inte man snor sin syrras personnummer för att sedan outa sig på PF Citera
madken1 Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Tror inte man snor sin syrras personnummer för att sedan outa sig på PF It makes sense! Citera
madken1 Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Sick ligger just nu på 10k+ lite drygt för månaden, trots diverse smådonationer till latti ;P Har klonkat fyrtal, har översettat, har ställt med överkort och färgdrag och fått klonka. vad fan händer? nästan 25k händer nu och inte en hand med HUD, vinnande koncept? lutar just nu iaf mot en ny rekordmånad VEVA! Citera
stevebc Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Alltså vilka är dom på din avatar? Känner för att uppfinna en tidsmaskin. Citera
madken1 Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Alltså vilka är dom på din avatar? Känner för att uppfinna en tidsmaskin. hon med långt hår är min flickvän och den andra hennes kompis =D nu ska bara det sista packad sen kmr taxin ;D hohoho Citera
madken1 Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2010 Blivit lite uppdates från norge, men går bra både live och inetspel upp ungefär 12k för månaden online och 3k NOK på livespelet Vennligst rydd opp etter deg, mora di jobber ikke her! Citera
semiklonk Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Blivit lite uppdates från norge, men går bra både live och inetspel upp ungefär 12k för månaden online och 3k NOK på livespelet Vennligst rydd opp etter deg, mora di jobber ikke her! Vad har du hittat för livegame action i norge? ;O Citera
madken1 Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2010 Vad har du hittat för livegame action i norge? ;O typ som ett kompisgame, men norrmän gillar inte pengar verkar det som Citera
Recommended Posts