Sorkoas Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 sämsta julbordet någonsin. living in HFS fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Vänta bara till finalbordet imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 mycket sant. det var ju bara uppvärming detta obv. vem vinner PLO-SM? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 mycket sant. det var ju bara uppvärming detta obv. vem vinner PLO-SM? spelar ghena eller? Isf vinner väl han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 ghena spelade inte emils fulla klasskamrater kom och ville hälsa på. jag öppnade inte. stddd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RogerRabbit Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 EMOP GRAN CANARIA och Thailand+Macau lockar! själv? 6paket, 7an 1200€, jag 11/124 (emop) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 tilt! tur att du har råd att köpa in direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Back runt en fyrtiolapp sek efter ett par timmars grind på svs och boss Ska trösta mig med en kebabtallrik snart och avnjuta till idol! grindat en hel del under kvällen natten och krigat mig tillbaka till runt even, till och med ett par tusen sek plus! Sova nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 hade cpont i magen efter julbordet så pallade inte grinda. slog igång en japansk serie och $55 freeze på stars som jag bustade type 40e i efter AK vs KJ och AQ vs 77 torsk. aldrig mer tours? lite klyschigt kanske heh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Jättetaggad för sm imon. Kommer köra upp lite andra turrar vid sidan av också tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Är du en såndär grinder eller? Nä vill mest ha något vid sidan av för att inte tappa fokus på brandis vis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Nä vill mest ha något vid sidan av för att inte tappa fokus på brandis vis! Andra Chansen på Unibet som gäller då ju för att göra en äkta Brunbrand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Jag kom hem i natt marginellt vinfull efter middag på picasso och hittar fingubben på 100200 plo på svs och lägger ganska snabbt 200 kakor! Det var skönt. Känns som folket hoppade över denna posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 edit LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Ty butten, iaf npgon som uppmärksammar den store Korvén här., Full idag igen, mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Metallica imorn på mandalay bay :D::D:D:D SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Såja, fick 100 dollar för att gå in och dra ett djupt andetag på toan efter att emop1 varit inne och skitit. Kan vara det vidrigaste jag gjort men men vad gör man inte efter ett 30k usd hål HI hi hi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Jättetaggad för sm imon. Kommer köra upp lite andra turrar vid sidan av också tror jag är ett riktigt nötschema imon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Metallica imorn på mandalay bay :D::D:D:D SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJA GUUDAARNA BATTERY!!! Lashing out the action, returning the reaction Weak are ripped and torn away Hypnotizing power, crushing all that cower Battery is here to stay Smashing through the boundries Lunacy has found me Cannot stop the battery Pounding out aggression, turns into infection Cannot stop the Battery Cannot kill the family, Battery is found in me Battery Battery Killing all deceivers, Thrashing non-believers Never-ending potency Hungry furry seeker feeding off the weaker Breeding on insanity Smashing through the boundaries Lunacy has found me Cannot stop the Battery Pounding out aggression, turns into infection Cannot stop the Battery Cannot kill the family, Battery is found in me Battery Battery Circle of destruction, hammer comes crushing Powerhouse of energy Whipping up a fury, dominating flurry We create the Battery Smashing through the boundaries Lunacy has found me Cannot stop the Battery Pounding out aggression, turns into infection Cannot stop the Battery Cannot kill the family, Battery is found in me Battery Battery Battery Battery Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Fyfaaaaaaaaaaaaaaaaan misärbakis. Fuck me to tears. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Fyfaaaaaaaaaaaaaaaaan misärbakis. Fuck me to tears. +1 och nu vidare till 80-årskalas, life is good... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Creds till alfredo! Du är en stor man! Ska hälsa papa het från dig imorn! En öppning med battery vore inte helt tråkigt! Verkar dock som dom är inne på att öppna med That was just your life+End of the line på detta leget av touren också, klagar inte på det heller That was just your life är imo eventuellt det bästa dom gjort sen black album. Iofs har de haft ett semibreak sen NY nu så kanske öppnar dom med nåt annat hi hi hi. Ska bli kul att se dom igen iaf, var i juli i barcelona senast. Riktiga kungar iaf som turnerar så hårt i dreas ålder. Får hoppas dom håller i länge, verkar ju inte ha några planer på att sakta ner ännu - snarare tvärtom. Blev ännu en livesession efter middagen idag, sjukt vilket liveproffs man blivit här borta. Börjar typ gilla live mer och mer, igår tror jag vi tryckte in typ timmar helt spiknyktra tom. Dessutom är ju värdet ett skämt. Kan tänka mig att std bellagio 10-20 bordet motsvarar typ NL50 online atm. Vi hittade ett par USA-laxar var idag sas. Skönt med lite irldeg som man kan spewa bort, blir lätt så i Lars vegas. Dock är det fortfarande jäkla segt såklart, spelade en stor pott på hela kvällen i princip där jag synar emops öppning från hj i pos och knappen säger 300, emop viker jag synar med AJhh, flop 89h3h går check check, turn 7 - checksynar 400, river 2h checkar och han river tag i en stapel med 15 hunkor och slänger in skiten. Jag vevar in och han viker och går på berzerktilt och lämnar bordet direkt efter HE HE. Över och ut från hangarounden punkt com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts