Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Springer sämre än på mycket länge bortsett från det bara . Får nog åtminstone in mycket händer.. heh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Jag skulle gärna vilja höra dig förklara den! kmr sen då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Kan det månne ha att göra med att handen är precis för dålig för syn på turn och därför blir en bra semibluff hand iom att du kan ha en del equity vid syn, och på river har du absolut nötlåg för din range och det är den handen som först skall in i bluffrangen eftersom den aldrig står vid showdown? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Kan det månne ha att göra med att handen är precis för dålig för syn på turn och därför blir en bra semibluff hand iom att du kan ha en del equity vid syn, och på river har du absolut nötlåg för din range och det är den handen som först skall in i bluffrangen eftersom den aldrig står vid showdown? Bingo! Gillar att ta den linjen med underpar+bfd. Funderade mest kring rivern när det lägger sig som det gör. Tror det gäller att ha bra koll på vilka händer man bluffar där annars blir det nog lätt att man skjuter lite väl ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Kan det månne ha att göra med att handen är precis för dålig för syn på turn och därför blir en bra semibluff hand iom att du kan ha en del equity vid syn, och på river har du absolut nötlåg för din range och det är den handen som först skall in i bluffrangen eftersom den aldrig står vid showdown? grejen är att vi inte har någon equity vid syn (förutom ett färgdrag som ändå inte står så ofta) för vi kan aldrig få check bakom om vi checkar river...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 grejen är att vi inte har någon equity vid syn (förutom ett färgdrag som ändå inte står så ofta) för vi kan aldrig få check bakom om vi checkar river...? Tror att jag håller med, menade bara att jag trodde det var så Sorkens tankebanor gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Detta är inget jag har börjat med nyligen lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Detta är inget jag har börjat med nyligen lol sluta med det om du gillar pengar (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Ni glömmer ju att väga in sånt som gameflow, metagame, reads osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 sluta med det om du gillar pengar (tror jag) wow orkar inte sånt alltså, skulle precis utveckla ännu mer men nu blev jag steamad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 wow lol 33 handen, inte poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 suck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 O Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Ja, alltså, det där var jävligt arrogant. Men är du säker på din sak så visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 12 Januari , 2010 Rapport Share Postad 12 Januari , 2010 Ja, alltså, det där var jävligt arrogant. Men är du säker på din sak så visst. inte konstigt att du slutat plussa då du verkar helt oförmögen att ta åt dig av negativ kritik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 12 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2010 edit tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 12 Januari , 2010 Rapport Share Postad 12 Januari , 2010 Vad håller ni på med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Januari , 2010 Rapport Share Postad 12 Januari , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 12 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2010 Vad håller ni på med? jkk tiltar mig genom att leverera kritik som ovan postad åsna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 12 Januari , 2010 Rapport Share Postad 12 Januari , 2010 förlåt för alla övertramp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 12 Januari , 2010 Rapport Share Postad 12 Januari , 2010 Vad håller ni på med? . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 12 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2010 grejen är att vi inte har någon equity vid syn (förutom ett färgdrag som ändå inte står så ofta) för vi kan aldrig få check bakom om vi checkar river...? Jag kanske är resultatorienterad, eller så har jag bara en helt annan syn på vilka ranger som spelas vidare och får då en väldigt annorlunda bild av situationen, men jag vill tro att du har väldigt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 12 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2010 förlåt för alla övertramp Detta är inget jag har börjat med nyligen lol Postade detta då det lät på er som att jag mest sitter och bombar utan eftertanke och tror att jag har rätt och spelar "GTO" oavsett utgång. Detta är något jag har smugit in i mitt spel och testat på olika sätt för att inte sitta och ge bort pengar med dessa händer och även öka min bluffrekvens på senare gator genom att lägga in fler vettiga floathänder i min range. Hade det inte funkat alls så hade jag givetvis tagit det lugnare med det. Och ja, det kan mycket väl vara så att jag skjuter för mycket (jag spelar explo), men då kör jag även över mina FIs (de spelar explo). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 12 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2010 Första backdagen för månaden avslutad nu, tror jag. Får se om jag eventuellt går in och vevar lite mer. -900bb/8K SEK hittills. Ska nog försöka gräva fram lite händer ur HEM först. Svar på quizen får jag ta i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts