Gå till innehåll

Sorkoas + hangaround - Inge jävla lightweight


Sorkoas

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hehehe hylla HAZONA och såga popoffer... börjar bli kvalité på utlåtandena i denna db!

Jag har dåligt med händer mot dem, men av det jag sett verkar de inte direkt vara spelare jag skulle undvika att spela mot om vi säger så. 8-);-)

 

Om ni ska hylla HAZONA då vill jag hylla din mama, han är också riktigt stabil.

Fan så tråkigt det är att möta spelare som honom. Limpar 80% av rangen pre och checksynar det mesta han spelar vidare post. Skulle vara intressant att se även hur dessa spelare gör ifrån sig i längden, på tal om konstiga regs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha Nja ja vet inte vad ja ska svara alltså. Beror väl på vad du är ute efter. Kollar du Stureplans Vimmel mot tex Örebros så är det ju lite skillnad..... Men det finns en och annan nice brud:D

Malmö lär väl vara rätt bra? Sexiga skånskor FTW?

 

Bytte Örebro mot Umeå i 3.5 år.. måste säga att skillnaden är otrolig.. örebro tjejerna är riktigt kaxiga och faktiskt inte jätte snygga överlag.. däremot kumla tjejerna.. mmmmmm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorken du skulle inte vara sugen på att köra typ ett par tusen händer HU 5/10 (eller lägre) nån dag? Är verkligen inte speciellt bra HU men skulle vilja testa att spela mot nån som har rätt bra koll.

Tveksamt om jag skulle palla motivera mig till det. :)

 

Ja, det är riktigt superlol. Popoffer är en av dom bättre och HAZONA definitivt en av sajtens absolut sämsta.

3lendil och Baluupaz diskuterar(/spekulerar) andra regs kunnande, superlol som sagt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...