okocha Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 tror jag spelar ungefär så, kan tyvärr inte motivera mig langa upp facit bara då sork så kan vi kanske diskutera då 1A: cc 1B: cc 1C: cf/bf 1D: crai 2A: crai 2B: bc 2C: bc 2D: bc 3A: bc 3B: cc 3C: bc 3D: cc 4A: bf 4B: cf 4C: cf 4D: bc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Dag 1B strax, nu kör vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Dag 1B strax, nu kör vi! kööööööööööööööör!! gör inte bort dig bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 kööööööööööööööör!! gör inte bort dig bara glglgl!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Om jag kan läsa av ditt system rätt okocha så c/c du AQ på K75fd? Tankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Om jag kan läsa av ditt system rätt okocha så c/c du AQ på K75fd? Tankar? i brist på bättre argument: har börjat implementera lite cassano-floats i mitt spel, har väl väldigt smal range för det och är väl bättre att göra med A-hög backdoorfärg än Q hög. betar fi vidare turn viker jag allt som oftast så det är ju exploaterbart men rangen är tunn iaf så läcker väl inte jättemycket om folk exploaterar. dessutom brukar folk i liknande lägen polarisera floppbeten något fruktansvärt mycket vilket gör att AQ ofta leder. beror givetvis mycket på vem man möter å så också. nån vettig logik i tänket? får även tillägga att jag skrev bara upp lite snabbt samtidigt som jag spela så är inte mycket tankeverksamhet bakom "systemet". vore kul med dina svar också urmy, ryktas om att du löst midstakes sas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 gl consp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Postar ett försök för att kunna jämföra med facit sen. k=check A B C D 1 bf kf kf kf 2 kf br kr kc 3 br kc br kc 4 kf kf bf br Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 K7 vs AK allin på K7J och så var man stendöd Hade knappt 20bb efter det och bustade handen efter med 88 vs AJ allin pre. Trist. Nya tag nu, kommer nog köra 1k 6max imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Synd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Blir också 21 iår Sorken! Nån Utgång inplanerad i Örebro På G? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Blir också 21 iår Sorken! Nån Utgång inplanerad i Örebro På G? mina empiriska undersökningar säger mig att ni har galet bra kvalite på kvinnsen där? dock aldrig varit i staden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Tackar för medlidande . Reggade mig precis online för 1k 6max som börjar kl 14 lokal tid. Aldrig spelat 6max live så det ska bli riktigt skoj faktiskt, värdet lär bli rätt bra också iom det "låga" inköpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 7 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 kan inte vinna mot svea616 på svs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Tackar för medlidande . Reggade mig precis online för 1k 6max som börjar kl 14 lokal tid. Aldrig spelat 6max live så det ska bli riktigt skoj faktiskt, värdet lär bli rätt bra också iom det "låga" inköpet. Tjena Conspiracy! Lycka till idag, tur att inköpet är "lågt"! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 7 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Tjena Urmy, what's poppin. GL Consp!! Stort lycka till även till Gretakorv och Metamendieta i PCA Main dag 2! Kul att några fler har orkat lämna in svar till quizen! Håller ut på facit ett tag till så att fler får chansen att vara med. Vinnaren tilldelas ett ex. av min kommande bok - "Läran om GTO:ns grunder för en bättre exploativ approach, såväl live som på webben". I går blev det spelledigt efter en standardpundarkväll med PE som gjorde att man inte hade någon ork alls kvar dagen efter. Skönt åtminstone att se Milan visa stark nyårsform genom att finpiska Genoa på hemmaplan. 5x10 på 60 kg i knäböj nyss och skakiga ben nu. Dagsformen är verkligen ljusår från 600 totalt i SL, lol. Strax på g-rinden igen. Hoppas svea fortfarande sitter. Han är skyldig mig 120 svenska lax från ett par duster på 100/200 för 1,5 år sen. Frågade vad han hade gjort med pengarna och tydligen hade han spenderat ett par månader i Thailand förra året. Kul för honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Tackar för medlidande . Reggade mig precis online för 1k 6max som börjar kl 14 lokal tid. Aldrig spelat 6max live så det ska bli riktigt skoj faktiskt, värdet lär bli rätt bra också iom det "låga" inköpet. inge jävla lowstakes plz... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 mina empiriska undersökningar säger mig att ni har galet bra kvalite på kvinnsen där? dock aldrig varit i staden.... Hahaha Nja ja vet inte vad ja ska svara alltså. Beror väl på vad du är ute efter. Kollar du Stureplans Vimmel mot tex Örebros så är det ju lite skillnad..... Men det finns en och annan nice brud:D Malmö lär väl vara rätt bra? Sexiga skånskor FTW? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 BTW va nickar du på SvS sorken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 7 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Håller mig gärna semi-anonym om det går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Tjena Conspiracy! Lycka till idag, tur att inköpet är "lågt"! Hehe menade att det är (mig veterligen) billigaste NL-turren under PCA så det borde ju ge bättre värde . $1000 är ju fortfarande mycket pengar dock Tackar för lyckönskningen! Glömde att sno med mig bananer från frukosten så ska på jakt nu och försöka hitta ett par stycken heheh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 trodde inte pokerstars erbjöd bananer. hur får man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 trodde inte pokerstars erbjöd bananer. hur får man det? n1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 trodde inte jkkman var tillräckligt oldschool för att ha hört det uttrycket ens! mina empiriska undersökningar säger mig att ni har galet bra kvalite på kvinnsen där? dock aldrig varit i staden.... Akta dig för örebroare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts