Amutu Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 gillar italienaren starkt och jag tror bambi gillar hellre att han har markerna än tjejen iofs. Så bara skönt att han vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Såja nu vet man vem som scoopar hem det här eventet. Nice jobbat Jakob. GLGL imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olof86 Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Någon som orkar dra handen som Mr Jakob vann innan 44an mot AQn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Någon som orkar dra handen som Mr Jakob vann innan 44an mot AQn? SB pushar runt 15BB tror jag och allas vår Jakob synar, trots att kommentatorn inte riktigt gillar att syna All In med låga pocketpar. Denna gången tyckte han att det var okej. Heja Jakob! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tuxxah Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 "Det var före floppen som Alexey reisar från knappen och får omslag från Jakob på stora mörken. Alexey synar och floppen kommer K♣T♣Q♥. Bet 560k från Jakob. Omslag till två miljoner från Alexey och all-in från Jakob. Alexey blixtsynar. Händerna? Riggat? Ja. Carlsson: Q♣Q♠ Rybin: J♣9♣ Turn är 8♥ vilket inte förändrar någonting men så på river kommer K♦ och svenska Jakob dubblar upp till så mycket som 11 miljoner och är nu chipleader! " Om du nu menar den stora potten han vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Den mot italienaren när han folda 77 antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 tack för underhållningen ivf puni mvh umeå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Raise från Claudio Piceci till 260k från MP och omslag från Jakob Carlsson på lilla mörken till 645k. Syn. Floppen kommer 5♥Q♠3♥. Jakob betar 2,2 miljoner (ställer in sin motståndare) och får fold. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 HEHE vem mailade in att J C var underklädesmodell? HAHAHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHA, den som gjorde det är så sjukt kung så det finns inte var obv en level att Erik Tamm skulle va XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX aka xxxxxxxx_39+41 på pokerstars btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Jakob har ju pondus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 21 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Tja krille hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Tja krille hur går det? lol? det var ju precis det han sa... edit: arsel, svara för snabbt igen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 lol? det var ju precis det han sa... edit: arsel, svara för snabbt igen.... loldog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Edit: Jag har tagit bort en h-vetes massa nick/namn. Jag har säkert tagit bort en eller annan för mycket. Men jag hoppas att jag inte missat att radera någon. Vilket imo är det viktigaste. onödigt jobb imo när man outar sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 lol kråkan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 tjenaaaa kråkan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Är jakobs raise/fold bra med ngn hand där? Vad hade italienaren, 11bb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Är jakobs raise/fold bra med ngn hand där? Vad hade italienaren, 11bb? Inte sett handen men de är väl kallt att betfolda mot en snubbe med 11bb efter sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Var en större stack i BB tror jag, vilket gör det standard att ha en raisefoldrange Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Var en större stack i BB tror jag, vilket gör det standard att ha en raisefoldrange Hade Jacob knapp och SB ~11bb och BB storstackad lr? Edit: Såg inte att Jakelamotta svarat, då var de alltså sb mot bb vi pratar om och isf borde de vara vädigt kallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Inte sett handen men de är väl kallt att betfolda mot en snubbe med 11bb efter sig? Jag menar det. Var en större stack i BB tror jag, vilket gör det standard att ha en raisefoldrange Nej, Jakob var ensam kvar när han foldar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Som jag kommer ihåg det höjer Jakob från knapp. SB degar 11BB och BB (som obv måste ha haft stack) viker. Klart man har foldrange där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Som jag kommer ihåg det höjer Jakob från knapp. SB degar 11BB och BB (som obv måste ha haft stack) viker. Klart man har foldrange där? Då är jag med dig. Får dock höra med facit-Adam senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts