Leooo Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Är så jävla back on tha nl5k track, multitabla bjorg om 45h. Tagga ***** Hand 2074744161 ***** 25.00/50.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 11 mars 2010 21:42:57 Table TH 2777 (Real /Cash Game ) Seat 3: ImUrSlayer (4625.00) Seat 4: Bjorg009 (5472.00) Bjorg009 post SB 25.00 ImUrSlayer post BB 50.00 ** Deal ** ImUrSlayer [Kd, 8d] Bjorg009 [N/A, N/A] *** Bet Round 1 *** Bjorg009 Raise to 150.00 ImUrSlayer Raise to 550.00 Bjorg009 Raise to 1000.00 ImUrSlayer Call 1000.00 *** Flop(Board): *** : [7c, 3d, 10d] *** Bet Round 2 *** ImUrSlayer Check Bjorg009 Check *** Turn(Board): *** : [7c, 3d, 10d, 7s] *** Bet Round 3 *** ImUrSlayer Check Bjorg009 Check *** River(Board): *** : [7c, 3d, 10d, 7s, 5d] *** Bet Round 4 *** ImUrSlayer All-in 3625.00 Bjorg009 Call 3625.00 *** Showdown *** : Rake: 3.00 Total Pot: 9247.00 ImUrSlayer [Kd, 8d] Flush to the king Win: 9247.00 Bjorg009 Fold Win: 0.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Utesluta kolhydrater och vara pigg? Lol, rolig levling Obv kommer man rasa i vikt om man utesluter det och därmed tokstryper kalorierna men pigg blir man verkligen verkligen verkligen inte! läs och lär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 verkar som någon trampade på en öm tå när man ifrågasatte sasas glasskunnande hehe, blir bara så ledsen. drängar & banditer!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Vet inte om det är läge att bli orolig eller vad men jag börjar hålla med gretko farligt ofta BTW, Ludvika: Stesolid, bra skit? bra till vadå? det är valium. svenska namnet för valium är stesolid. nu har jag och watoz bokat portugal!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Som sagt vart de andra planerna inte av så jag å emop bokade precis in oss på Viva Marinha Hotel & Suites. Jag ska leka med puni hela dagarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 bj är fin tycker jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Vet inte om det är läge att bli orolig eller vad men jag börjar hålla med gretko farligt ofta Du och jag Metha mot världen imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Inga jävla bantningstips till tjockisen! Btw, GB-blandade smaker slår allt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Inga jävla bantningstips till tjockisen! Btw, GB-blandade smaker slår allt Jävlar va glass vi ska köpa för bantningspengarna i Vegas Eisen, kanske t.o.m kan bjuda på en eller ett par.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Sjukt gott, smidigt och nyttigt. Utesluter du kolhydrater kommer du rasa i vikt och samtidigt vara pigg under viktrasets gång. En annan höjdare är ju rejäla köttstycken. Ryggbiffar, tournedos osv. Med en god sås, en sallad(gärna med färsk chili) är allt som behövs! Köp en köttermometer och ditt kött når oanade höjder! jaså? http://traningslara.se/blogg/bantningsmetoders-inverkan-pa-psykologiska-faktorer-en-uppmarksammad-studie/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 jaså? http://traningslara.se/blogg/bantningsmetoders-inverkan-pa-psykologiska-faktorer-en-uppmarksammad-studie/ Oj, det var en rejäl studie. Väntar besök8-) , men lovar att läsa igenom senare och lovar även att posta en minst lika "vetenskaplig" studie som går emot din nyss postade. återkommer! : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Oj, det var en rejäl studie. Väntar besök8-) , men lovar att läsa igenom senare och lovar även att posta en minst lika "vetenskaplig" studie som går emot din nyss postade. återkommer! : ) här kommer en till http://traningslara.se/blogg/finns-det-en-metabol-fordel-del-i/ Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Summa summarum; kalorier in, kalorier ut! (lr tvärtom, jag får aldrig dom två rätt?!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 bj är fin tycker jag i alla fall. plus ett Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Som sagt vart de andra planerna inte av så jag å emop bokade precis in oss på Viva Marinha Hotel & Suites. Jag ska leka med puni hela dagarna! Då våra intressen i kommande resa verkar vara snarlika, kanske det vore en bra idé att göra upp någon form av schema där vi delar lika på kvalitetstid med Puni? Gärna laminerat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Älskar när man faceplantar in i nötter varje gång man gör bra bluffar, och när man stoppar sin turnträff varje gång annars får snapfold Spelar bra atm men han har ett övertag var +5bi som mest, -5bi som mest och e typ -2bi nu. Loosade läskigt många irad där under nerswingen Kort break nu körvi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 12 Mars , 2010 Rapport Share Postad 12 Mars , 2010 hur bra är bjorg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Mars , 2010 Rapport Share Postad 12 Mars , 2010 här kommer en till http://traningslara.se/blogg/finns-det-en-metabol-fordel-del-i/ Enjoy! Hehe mycket bra sida Faktiskt en gammal klasskamrat till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Mars , 2010 Rapport Share Postad 12 Mars , 2010 bra till vadå? det är valium. svenska namnet för valium är stesolid. nu har jag och watoz bokat portugal!! Ska dra ut en visdomstand snart och har fått tandläkarskräck efter några misslyckade försök att dra ut en gammal Fick två stesolid att knarka på innan jag ska dra ut den! Borde vara lugnt då. Du och jag Metha mot världen imo! Mmm, behöver fan en rik sugardaddy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 12 Mars , 2010 Rapport Share Postad 12 Mars , 2010 Då våra intressen i kommande resa verkar vara snarlika, kanske det vore en bra idé att göra upp någon form av schema där vi delar lika på kvalitetstid med Puni? Gärna laminerat! Jag tycker vi kan leka alla tre, hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 12 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Mars , 2010 Jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 12 Mars , 2010 Rapport Share Postad 12 Mars , 2010 Jag planerar att äta massa glass med puni och PK i portugal. Dessutom, HEJ DAGBOKEN! spelade 4,6k händer idag 10 dollarkakor rikare blev jag till slut, inköpen flög åt alla håll och kanter men slutade bra! Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 12 Mars , 2010 Rapport Share Postad 12 Mars , 2010 Lugn ni bara pojkar, Sprutet räcker till alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 12 Mars , 2010 Rapport Share Postad 12 Mars , 2010 har sadlat om till HU spel nu denna månad.. riktigt fint värde överallt men ett jävla problem att få action. på varenda jävla sajt sitter samma lirare på 10 bord vardera och bara väntar. så jävla tiltande när man är i stort sett ny på sajten och de spelar en hand och sitter ut om man inte openfoldar knappen. gått riktigt fint hittils iaf.. blev 12 luckor upp idag. OWNBABYOWNED fick sig en åktur idag på ongame. Imorn ska jag till falun och bli full. godnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 12 Mars , 2010 Rapport Share Postad 12 Mars , 2010 meta: stesolid blir nog perfekt för dig om du har tandläkarskräck. är ju ångestdämpande så en lr två såna borde nog lugna ner dig rättså bra. är ju inget roligt som händer direkt förutom att du blir lugn, avslappnad och ångestfri. mvh mendieta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts