Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

idag gick de dåligt.. såna där swings som man bara ser på film.. ligger 20bi ner hittils. paus nu sen fortsatt grind om det finns bord.

 

ska röka ett helt paket cigg nu rakt av

 

fgdssssssssssssssssssssssssssss

ds

fgsf

s

d

sd

ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddftt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt det här med hur poker kan vara. Sitter å pratar med jimpa på msn, tar 10 händer innan han vevar in en 23Ke-polle. Snackar lite mer med honom och strax är han upp 40k. Pratar sedan med emop1 på msn, tar ungefär 10 händer innan man stackar honom för 140bb med stege mot set på det enda bord vi spelar gemensamt :S

 

Jag plussade för övrigt lite igår igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mvh Jeck 2 o

 

***** Hand History for Game 3193976045 ***** (Prima)

$10000.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, March 08, 12:06:46 ET 2010

Table Chakote 2 (Real Money)

Seat 3 is the button

Seat 1: Virmos11 ( $10247.00 USD )

Seat 2: JamesOO7Bond ( $24817.00 USD )

Seat 3: jusdouche ( $15611.00 USD )

Seat 4: MR_Jimmy ( $24585.00 USD )

Seat 5: Imperium ( $28429.00 USD )

Seat 6: marcoboogers ( $10300.00 USD )

MR_Jimmy posts small blind [$50.00 USD].

Imperium posts big blind [$100.00 USD].

Dealt to MR_Jimmy [ 5h 7h ]

marcoboogers folds

Virmos11 folds

JamesOO7Bond raises [$300.00 USD]

jusdouche folds

MR_Jimmy calls [$250.00 USD]

Imperium raises [$1200.00 USD]

JamesOO7Bond calls [$1000.00 USD]

MR_Jimmy calls [$1000.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 6c, Jh, 9h ]

MR_Jimmy checks

Imperium bets [$3900.00 USD]

JamesOO7Bond folds

MR_Jimmy calls [$3900.00 USD]

** Dealing Turn ** [ Th ]

MR_Jimmy checks

Imperium bets [$11700.00 USD]

MR_Jimmy raises [$19335.00 USD]

Imperium calls [$7635.00 USD]

** Dealing River ** [ 7d ]

MR_Jimmy shows [5h, 7h ]

Imperium doesn't show [2h, Jc ]

MR_Jimmy wins $50367.00 USD from main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tung start på dagen. Lirade happyday HU i ca 1,5h på 4st 1020bord +a typ 3-4k men peaka bra mtk högre. Loosade en tung 7k pott i slutet när jag synar 3b med QJs flopp Jh10h2s turn 5s han cbettar turn med jag överpushar, han snappar av med k10o riv 10x...

 

Quita då eftersom han stackat mig 3-4gånger irad och såg var matchen var påväg. Ialf efter ett brake så ska jag veva igång matchen igen. Ser då att han sitter med en semifirre på 50100€ 5max bord, sätter mig och lite one time feeling gör sig påmind :-) Första handen får jag 88 i bb, firren foldar knapp happy slår upp till 300 i sb, 3bettar till 1k han tänker en stund innan han skickar in 10k. Vet excakt hur han tänker här, han vet att jag gått dåligt och skottar och kommer folda alldeles för mkt men tänker fan inte vara vek mot den här kuken. Synar rätt så insta, brädan går ut A9TJT känns ofc tungt, men vetju inte var han har än och hans shove range eju typ Ax och TT- men han hade A7o som står och 20k€ potten glider åt fel håll, fml......

 

 

Forsätter 3table han 1020 och är så löjligt kall, en skön när jag synar 4b 3,5k effektivt med 77, checklastar på 923 han synar med 66 turn 3 riv 6 :S sen 4bettar han och dog så löligt löst, jag bluffa inte in det en gång men han 4betta och dog med typ ATs osv konstant, antar att det är ett resultat av mitt frekventa 4b's synade men sög kuk att få in det 70/30 och förlora varje gång. tappa 20k totalt, tagit tillbaka 10 nu dock på andra bord men inget av han.

 

 

Fattar det inte, den här killen var min hund i 2månader, jag bustade han ffs och nu är han stålmannen som jag inte kan vinna från. Var upp 120k€ från han ett tag, det är nog inte mkt kvar av dem nu alltså :S

 

 

Sry jag inte kan ge HHs men nått fel på boss så har inga :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I dag har jag tittat på kontoretvideos av PK, Sprutet, Jammavar och Ebi på PC. Mycket imponerade.

 

 

Min favorit är PK kommenterar Okocha

 

 

- Här synar okocha en 3b ur poss med t7o, emmm mja det ärju lite löst men han kanske har en read. hehehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min favorit är PK kommenterar Okocha

 

 

- Här synar okocha en 3b ur poss med t7o, emmm mja det ärju lite löst men han kanske har en read. hehehe

Man måste ju vara lite schysst mot Okke!

 

EDIT: Kollade faktiskt på handen nu och det var ju faktiskt bara att han öppnade T7o på CO som jag tyckte var löst, han vek faktiskt mot 3betten :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...