Starfitter Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 Gillade den äldre pfstarfitter, du och musen var ett mkt starkt team. Attans. Musen blev jeterik och jag gick om gulen och är semi IRLare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 riktigt djupt vatten spaSven Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 Jag får väl börja skriva så ni kan få lite kvalitet på forumet igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 fattar inte hur ni träffar pf'are hela tiden, varenda gång jag är ute på touren och vevar så träffar jag bara lurkers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 fattar inte hur ni träffar pf'are hela tiden, varenda gång jag är ute på touren och vevar så träffar jag bara lurkers jag tar gärna en kaffe efter jul! eller om du ska supa ihelg så ses vi på krogen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 15 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 jag tar gärna en kaffe efter jul! eller om du ska supa ihelg så ses vi på krogen! Vem är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 Vem är du? han är wannabe upandcoming Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 16 December , 2011 Rapport Share Postad 16 December , 2011 De tycker att jag har spelat i USA. Jag håller inte med och jag har rätt Löst sig? ...även om du inte spelade där. Numerous PokerStars customers who had their accounts locked for playing in the United States have reported that their accounts have been re-opened, but net winnings for play in the United States has been confiscated. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 16 December , 2011 Rapport Share Postad 16 December , 2011 Numerous PokerStars customers who had their accounts locked for playing in the United States have reported that their accounts have been re-opened, but net winnings for play in the United States has been confiscated. Om man skulle ha backat i staterna, kan man då be om refound? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 December , 2011 Rapport Share Postad 16 December , 2011 Vem är du? din värste konkurrent..... en wannabe upncoming Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 16 December , 2011 Rapport Share Postad 16 December , 2011 han är wannabe upandcoming Hur är upandcoming? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 December , 2011 Rapport Share Postad 16 December , 2011 Hur är upandcoming? rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tuxxah Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 För lite house nu tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 rik. Hur många par stockholmsskor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 Hur många par stockholmsskor? När man talar i Pallar > Sthlmskor och där de går minst 7 pallar per stol. fyyyyyfabian Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 Den bygger på parametrarna att spela högt, skriva kortfattat och använda väldigt mkt internskämt. Sen är de bara räkna. Lågt antal poster lär också vara med på ett hörn. Mvh Alla legender är ändå döda När man talar i Pallar > Sthlmskor och där de går minst 7 pallar per stol. fyyyyyfabian Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 24 December , 2011 Rapport Share Postad 24 December , 2011 God juuuuul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 December , 2011 Rapport Share Postad 24 December , 2011 Om någon känner longple eller nabbes, så skeppa deras nummer asap. Om ni har nån info om dem öht, så PMa! Fullständiga namn, sätt man kan få tag på dem osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 24 December , 2011 Rapport Share Postad 24 December , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 December , 2011 Rapport Share Postad 24 December , 2011 Fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 24 December , 2011 Rapport Share Postad 24 December , 2011 Kungkroon, Kan man be om ett lördags schema med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 24 December , 2011 Rapport Share Postad 24 December , 2011 Slut på tårar snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 December , 2011 Rapport Share Postad 24 December , 2011 Utan att ens träffat så gick min julafton från allt till inget. Så jävla orättvist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 24 December , 2011 Rapport Share Postad 24 December , 2011 2012 skulle bli året.…… så oerhört oerhört tragiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts