KungKroon Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Så ska en presentation se ut! Heja! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 ~300k$ downswing Heregud, hur fan sluta 2009 egentligen? Blom92 eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Efter som det blivit poppis med en massa presentationer osv, och luppen legat lite på latsidan hjälper jag han lite på traven. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Så att eee... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Kristoffer, 9B gretko årets rookie 2010! edit: och kroon, din avatar är stenhård Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Jävlar vilken man du är luap. Nästan så det pirrade till lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Bara det inte blir Starcraft av skiten går jag med på vad som helst : ) Men puni då, i mina drömmar har du ju alltid varit ett nötproffs på starcraft? Förstår ärligt talat inte hur du inte kan ha spelat det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 var bor kontoret? Finns lite info på förstasidan i dagboken, även om det inte stämmer att puni bor i dalarna. Vi är ganska utspridda egentligen, men jag och pk står för huvudbasen i stockholm i alla fall. Ludvika får nog anses som vårt största näste. Efter som det blivit poppis med en massa presentationer osv, och luppen legat lite på latsidan hjälper jag han lite på traven. Waaaaow vad jag ska hämnas för det där. Till mitt försvar var det inte så jävla lätt, de tryckte bara upp ett papper i ansiktet med lite randompunkter man skulle prata om. Ingen tid att förbereda sig eller någonting. Kristoffer, 9B Humz, nu är det så att jag har gått i en 7-9B i grundskolan. Syftar du på mig när du skriver det där? Jävlar vilken man du är luap. Nästan så det pirrade till lite haha tyty Idag är det starcraft på schemat. Har en polare här som är rätt duktig, så ikväll kanske det kan bli ett game eller två. Ivarsson? Sexyterran? Orkar jag bakfyllegrinda kanske jag får för mig att göra det också. Föga troligt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Hahahahaha. Helt fantastiskt youtube-klipp på allas våran Luppen. Gillar att du ska spela lite mer åt det lösaggressiva hållet, som en riktig man. Själv är jag stolt nit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 "Jag tog mig in i turneringen via klienten, direktinköp. Jag har mycket vänner som är där borta" I klienten eller? edit: helt fantastisk video. jag är imponerad luppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Humz, nu är det så att jag har gått i en 7-9B i grundskolan. Syftar du på mig när du skriver det där? Fick flashback från redovisningar i nian när man tittade ner i fusklappen mellan varje mening och "såatteeeeh" wp, du var söt edit: idag har man tydligen dissat sprutet på msn brag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 snackar fan exakt likadant som Rami i ph! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 edit: och kroon, din avatar är stenhård Tack och bock! "Posa som en riktig man", sa fotografen. Så jag tog sats! En sekund efter taget foto ligger han ner. vänster vänster HÖGER sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 snackar fan exakt likadant som Rami i ph! Trodde allt PH-snack skulle vara över nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Känner mig inte som en del av gemenskapen förns jag fått en del av första inlägget! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Trodde allt PH-snack skulle vara över nu Min fästmö sa att PH-Cimon skulle kunna ha likadana glasögon som jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Känner mig inte som en del av gemenskapen förns jag fått en del av första inlägget! Stockholm: PK Luppen Dalarna: GG Watz osvosvosvosvo Det stora tomma utrymmet där uppe i norr: NidrooooooN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Känner mig inte som en del av gemenskapen förns jag fått en del av första inlägget! Fixat. Kan vi släppa diskussionen om den där videon nu? Det var faktiskt riktigt mycket svårare än vad man trodde. Fråga pk Observera att jag lyckades säga fel på min ålder också, utöver alla grammatiska fel och hack. Hade verkligen ingen aning om vad jag skulle säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 På tal om videon ja. Min fästmö skulle skicka en länk om nån random skolgrej till hennes väninna, men istället råkade hon skicka länken till Luppens video som jag såklart hade kopierat sedan tidigare. Nu är du känd över Linköpins Universitet! Eller ja, bland de 30 tjejerna på logopedprogrammet iaf. GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 På tal om videon ja. Min fästmö skulle skicka en länk om nån random skolgrej till hennes väninna, men istället råkade hon skicka länken till Luppens video som jag såklart hade kopierat sedan tidigare. Nu är du känd över Linköpins Universitet! Eller ja, bland de 30 tjejerna på logopedprogrammet iaf. GG! 8-) 8-) 8-) 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 På tal om videon ja. Min fästmö skulle skicka en länk om nån random skolgrej till hennes väninna, men istället råkade hon skicka länken till Luppens video som jag såklart hade kopierat sedan tidigare. Nu är du känd över Linköpins Universitet! Eller ja, bland de 30 tjejerna på logopedprogrammet iaf. GG! Nu älskar luppen dig ännu mer! Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 "Såatteh" är från och med nu dagens ord. SKALL SPAMMAS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Luppens extremt heta yttre väger ju upp alla småfel i videon, de vet väl alla? Var också med på nått sånt där skit, och som sagt, man vet ju inte nå vad man ska säga. Helt otippat joinar leo våran fina gemenskap, mkt intressant till diverse kontoretfester Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Har hört att det är Leo som arrangerar nästa kontorsfest i sitt mansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts