Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit

Luap

Recommended Posts

• Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

var bor kontoret?

Finns lite info på förstasidan i dagboken, även om det inte stämmer att puni bor i dalarna. Vi är ganska utspridda egentligen, men jag och pk står för huvudbasen i stockholm i alla fall. Ludvika får nog anses som vårt största näste.

Efter som det blivit poppis med en massa presentationer osv, och luppen legat lite på latsidan hjälper jag han lite på traven.

Waaaaow vad jag ska hämnas för det där. Till mitt försvar var det inte så jävla lätt, de tryckte bara upp ett papper i ansiktet med lite randompunkter man skulle prata om. Ingen tid att förbereda sig eller någonting.

Kristoffer, 9B :D

Humz, nu är det så att jag har gått i en 7-9B i grundskolan. Syftar du på mig när du skriver det där?

Jävlar vilken man du är luap. Nästan så det pirrade till lite :-)

haha tyty ;-)

Idag är det starcraft på schemat. Har en polare här som är rätt duktig, så ikväll kanske det kan bli ett game eller två. Ivarsson? Sexyterran?

Orkar jag bakfyllegrinda kanske jag får för mig att göra det också. Föga troligt dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Humz, nu är det så att jag har gått i en 7-9B i grundskolan. Syftar du på mig när du skriver det där?

Fick flashback från redovisningar i nian när man tittade ner i fusklappen mellan varje mening och "såatteeeeh" :D wp, du var söt

edit: idag har man tydligen dissat sprutet på msn 8-):oops: brag

Länk till kommentar

Känner mig inte som en del av gemenskapen förns jag fått en del av första inlägget! :-)

Fixat.

Kan vi släppa diskussionen om den där videon nu? :) Det var faktiskt riktigt mycket svårare än vad man trodde. Fråga pk ;)

Observera att jag lyckades säga fel på min ålder också, utöver alla grammatiska fel och hack. Hade verkligen ingen aning om vad jag skulle säga :roll:

Länk till kommentar

På tal om videon ja.

Min fästmö skulle skicka en länk om nån random skolgrej till hennes väninna, men istället råkade hon skicka länken till Luppens video som jag såklart hade kopierat sedan tidigare. Nu är du känd över Linköpins Universitet! Eller ja, bland de 30 tjejerna på logopedprogrammet iaf.

GG!

Länk till kommentar

På tal om videon ja.

Min fästmö skulle skicka en länk om nån random skolgrej till hennes väninna, men istället råkade hon skicka länken till Luppens video som jag såklart hade kopierat sedan tidigare. Nu är du känd över Linköpins Universitet! Eller ja, bland de 30 tjejerna på logopedprogrammet iaf.

GG!

8-) 8-) 8-) 8-) :-):-D:-P:mrgreen::lol:8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Länk till kommentar

På tal om videon ja.

GG!

Nu älskar luppen dig ännu mer! Eller?

Länk till kommentar