bigdwarf Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 tyvm! Jag kan inget (0) om datorer. Vill ha en laptop där jag kan få upp 16 bord utan överlapp och lär väl kolla serier och filmer. Prio 1 är att det inte ska va massa problem med den, då jag blir totalt handligsförlamad när teknik failar. 16 bord, problemfritt. Kan tänka mig att lägga 20k. Länka och tippsa plz! Hmmmm 16bord problemfritt, 1920x1200 är väl högsta för laptops i dagsläget? Du som är rik som ett svin bör isf köra på denna: 22,9K dock...men lär gå ändå http://store.apple.com/se/configure/MC725S/A?mco=MjEyOTcxMDY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 tyvm! Jag kan inget (0) om datorer. Vill ha en laptop där jag kan få upp 16 bord utan överlapp och lär väl kolla serier och filmer. Prio 1 är att det inte ska va massa problem med den, då jag blir totalt handligsförlamad när teknik failar. 16 bord, problemfritt. Kan tänka mig att lägga 20k. Länka och tippsa plz! 16 bord kan ju bli en aning tajt, om du inte kör miniview. Alltså väldigt smått. Dock var det ett tag sen jag kollade på laptops överlag. Så jag vet inte om det finns skärmar med större upplösning än 1920x1200. Men det låter ju som att du behöver ju minst 1920x1200, helst större i upplösning. Problemen kan ju dock bli väldigt svårt att komma undan i vissa fall. Det beror ju oftast på vad det är för skit du installerar på datorn, och hur väl du behandlar den! EDIT: Om du köper till en stor skärm, som du kopplar in i laptoppen när du använder datorn hemma. Så kan du ju ha 16 bord utan problem. Dock blir det nog jävligt tajt med mer än 12 på en 1920x1200 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Säljs det så många 1920x1200 längre? De jag hittade när jag letade laptop senast var snordyra och de flesta verkade gått över till 1920x1080. Bland dem är det väl bara plocka en i mängden, jag köpte någon 17" Vaio som jag är ganska nöjd med men jag saknar 1200-höjden från mina tidigare datorer. Prata med Plommonhjärta annars, han hade med sig en av de mest vässade laptops jag sett när vi var i Liverpool. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Säljs det så många 1920x1200 längre? De jag hittade när jag letade laptop senast var snordyra och de flesta verkade gått över till 1920x1080. Bland dem är det väl bara plocka en i mängden, jag köpte någon 17" Vaio som jag är ganska nöjd med men jag saknar 1200-höjden från mina tidigare datorer. Prata med Plommonhjärta annars, han hade med sig en av de mest vässade laptops jag sett när vi var i Liverpool. Jepp dom flesta har gått över till x1080 för att det är ett bättre format för framtida tekniker tydligen....dom som har har kvar x1200 som jag vet i dagsläget är iaf macbook pro 17" och DELL alienware 17" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Vad anser ni i team 3k om optimal strategi vs hon Partypoker bruden man alltid får huaction mot efter en fin internetporr session? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnux_ Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Kanske dags att investera i denna istället? http://www.dustinhome.se/pd_5010459901.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 tyvm! Jag kan inget (0) om datorer. Vill ha en laptop där jag kan få upp 16 bord utan överlapp och lär väl kolla serier och filmer. Prio 1 är att det inte ska va massa problem med den, då jag blir totalt handligsförlamad när teknik failar. 16 bord, problemfritt. Kan tänka mig att lägga 20k. Länka och tippsa plz! i can so i bawwwll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 pokerstrategy.com, gör ett avancerat quiz, få 50 dollar, skippa frirullarna. Rätt.Men regga konto på Ftp så får du(hon) mest frirullar som bonus samt olika spelvarianter +27% rb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 jag pk och egon kör lite black ops. Alla under level 30 är välkomna. edit: hellis88 på live Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoopzY Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 GG Kroon! Mvh Fanboi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 garbos? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 HAHAHahahaHAhahahahdjsahjsk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 ny bakgrundsbild, ty sir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 love it.. såklart.....!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Ingen fattar dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 3 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Kom på en grej. I somras ska det liras fotboll. Inte på xbox utan irl. Ett officelag och ett teamturbolag. PK tidigare känd som punkrock_kid påstår att han e skitbra, så det är game on. Dessutom flyttar ju fler o fler av er till stockholm, så det känns aktuellt atm. Randoms kan givetvis också vara med på ett hörn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Kom på en grej. I somras ska det liras fotboll. Inte på xbox utan irl. Ett officelag och ett teamturbolag. PK tidigare känd som punkrock_kid påstår att han e skitbra, så det är game on. Dessutom flyttar ju fler o fler av er till stockholm, så det känns aktuellt atm. Randoms kan givetvis också vara med på ett hörn... Är ni tillräckligt duktiga kan ni komma ner o möta FC Aria bitches. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Är ni tillräckligt duktiga kan ni komma ner o möta FC Aria bitches. vad sägs om en PF fotbollsturnering innan vegas? obv i kungliga huvudstaden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 vad sägs om en PF fotbollsturnering innan vegas? obv i kungliga huvudstaden det smidigaste är ju att ha det nånstans mellan gbg och sthlm, jag föreslår linköping Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Nja, närmst till Danmark är viktigare IMO så jag föreslår Helsingborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 April , 2011 Rapport Share Postad 4 April , 2011 Spelade cg på ongame förut i vanlig ordning o trebettar en fisk o checkar mina ägg på flopp, han betar och min timer börjar ticka, efter en tredjedel har gått foldas sen min hand och jag sitter ut? Någon annan som stött på det? Trodde jag varit med om all skit som kan hända på ongame men tror fan detta tillsammans med vipsystemet som scammar bort RBn tydligen oavsett hur kallt man springer får va tillräckligt för att få iaf mig att emigrera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 April , 2011 Rapport Share Postad 4 April , 2011 Jag kan tänka mig att slå alla i lasergame istället, går att vara så mkt mer mordisk i det än i fotboll. alt att zumsar styr handbollsturnering och jag är förstavälja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts