sexyterran Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 kroons post får mej att tänka på hur ofta man spelar mot någon som sitter och pillar sej på picken.... e nog läskiga siffror det Citera
padrinosftw Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 Ah grattis till bästa avataren i pf's historia. Fan vad smygstånd jag kommer ha varje gång du har skrivit något vem är hon fakedit: vill ha henne Tytyty! Fast Natalie är för charmig för att framkalla erektioner, vill inbilla mig att hon är oskuld. Citera
Slasktratt Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 hon är väl gravid Jungrufödsel obv Citera
mr-flow Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 kungkroon, jobbar rekord i bord ikväll? Citera
Leooo Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 Jag har aldrig upplevt en sån här månad... Grindat på som fan hela Januari och varje dag utom en har slutat med storback (har en liten plusdag). Inte ens i närheten av BE får man komma. drygt 50k i hålet på en månad känns knappt möjligt på turrar... Ska tvinga mig själv att ta storpasset imorgon och på söndag, sen får vi se hur det blir i februari. Är övertygad om att det kommer bli grindrekord på något håll iaf. Antingen ger jag upp och tar pausmånad (förutom söndagarna obv) eller så blir det en manisk nu-jävlar-grind på emop1s vis. Surt att dra en post med 100% whine, så kan berätta vad som hände när jag bubblade kvällens sista turre (ipoker €109r). När man blir utdragen i viktiga spots är det jättestandard att råka klämma åt om vad man än råkar hålla i. Har ett antal flaskor, headphones och ciggpaket som bevisar detta. Fick in QQ vs KJo och när Kh landade på river och jag satt och klappade min manlighet, sådär som riktiga män gör, fick jag uppleva den ultimata kombinationen av fysisk och psykisk smärta. Kommer säkerligen se det som en fantastisk upplevelse om ett par månader, men för tillfället känns det inget vidare Vilken valuta är 50k hålet i ? Citera
simon1583 Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Kroon rushar fint på Stars nu. Ta hem det. Citera
KungKroon Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Vilken valuta är 50k hålet i ? dollarsh Citera
lazermannen Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 EDIT: Orkar verkligen inte mer Utveckla gärna Citera
SMS Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 dollarsh Hur gick det i går/natt? Såg att hittade en liten klonk i nån turbo på stars iaf, grattis till det lilla Citera
ea_0707 Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 jag har en macbook pro och kör windows genom bootcamp. går det utöka lagringsminnet på den? avsatte lite väl lite så här i efterhand Citera
devalanteriel Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Tyvärr har du två alternativ om inget ändrats senaste året. 1. Ta back-up, ta bort partitionen, skapa större. 2. Installera t.ex. http://www.mediafour.com/products/macdrive/ som låter dig läsa och skriva filer på OSX-partitionerna. Citera
ea_0707 Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Allright, får väl följa steg 1 antar jag. Finns det nån guide för det? Har nämligen ingen som helst aning vad jag ska göra Jag har kvar windows skivan iaf hehe Citera
devalanteriel Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Bara släng över de filer du vill ha kvar till nån extern hårddisk så är back-upen fixad iaf. Sen startar du Boot Camp Assistant i OSX och följer instruktionerna. Det finns en rätt bra pdf-guide inbyggd i den dessutom. När du installerat Windows (igen) sätter du in OSX-skivan för att installera drivrutiner, sen uppdaterar du drivrutinerna och Windows i all evighet, för över filerna, och börjar spela poker igen. glhf Citera
ea_0707 Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 tack för hjälpen, ger det ett försök nu! Citera
Leooo Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Måste ba fråga, hur kan ni vara så galna att ni lirar highrollern? Kostar den inte 20k€? Harni nån form av stejk lr körni ba? Är väl så få spelare med att ni spelar om varandras pengar nästan? Berätta om hurni dealat upp det lr är det massa vinglada stenrika nazister med som gör det värt att spela? Mvh DONKrooN Citera
mr-flow Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 vart hittar man rapportering? mvh proffsgooglarn Citera
lazermannen Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Inte alltför långt till 1m under EV sen första dec och turn-tvåoutad med ett psb kvar i stacken mot superduper fisk på €2k för €9.5k pott igår. Var inte helt i balans när jag skrev det där, men idag är jag glad och på benen igen. Bara att inse hur vidrig poker är, men hur lyckligt lottad man är ändå Motiverat whine imo Hoppas det vänder, du verkar vara väldigt sympatisk och ödmjuk. Citera
Sladdafan Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Måste ba fråga, hur kan ni vara så galna att ni lirar highrollern? Kostar den inte 20k€? Harni nån form av stejk lr körni ba? Är väl så få spelare med att ni spelar om varandras pengar nästan? Berätta om hurni dealat upp det lr är det massa vinglada stenrika nazister med som gör det värt att spela? Mvh DONKrooN €10k, 60ish spelare Citera
Recommended Posts