Starfitter Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 får konstiga dialekter på fyllan, olika varje gång. tankar? standard.. medvetna såväl som omedvetna, alltid samma visa Citera
Elitloppet Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 1000 händer, lika många bb under ev. golden Citera
KungKroon Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Jag har aldrig upplevt en sån här månad... Grindat på som fan hela Januari och varje dag utom en har slutat med storback (har en liten plusdag). Inte ens i närheten av BE får man komma. drygt 50k i hålet på en månad känns knappt möjligt på turrar... Ska tvinga mig själv att ta storpasset imorgon och på söndag, sen får vi se hur det blir i februari. Är övertygad om att det kommer bli grindrekord på något håll iaf. Antingen ger jag upp och tar pausmånad (förutom söndagarna obv) eller så blir det en manisk nu-jävlar-grind på emop1s vis. Surt att dra en post med 100% whine, så kan berätta vad som hände när jag bubblade kvällens sista turre (ipoker €109r). När man blir utdragen i viktiga spots är det jättestandard att råka klämma åt om vad man än råkar hålla i. Har ett antal flaskor, headphones och ciggpaket som bevisar detta. Fick in QQ vs KJo och när Kh landade på river och jag satt och klappade min manlighet, sådär som riktiga män gör, fick jag uppleva den ultimata kombinationen av fysisk och psykisk smärta. Kommer säkerligen se det som en fantastisk upplevelse om ett par månader, men för tillfället känns det inget vidare Citera
b0bb4n Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 tråkigt att höra hang in there! Citera
lazermannen Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Vinner ni några miljoner på highstakesborden? Citera
mendieta19 Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 älskar dig broon. bättre lycka:) Citera
3000ellerMER Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Ikväll gick mångas drömmar i uppfyllelse! Efter att Deauvilles ända? bar stängde kommer plötsligt en man i rock gående emot oss. Dra på trips om det inte är mannen myten legenden Chris Björin som kommer gåendes. Hyllades såklart med sång och applåder som bara en sann hjälte förtjänar. MVH gubben i baren. Citera
Supertequila Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 satt och klappade min manlighet, sådär som riktiga män gör, fick jag uppleva den ultimata kombinationen av fysisk och psykisk smärta. Kommer säkerligen se det som en fantastisk upplevelse om ett par månader, men för tillfället känns det inget vidare hahah POTY. Also hoppas det vänder. Downswing suuuuuuuuuuuuger. Citera
Bubba123 Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Dopamin och medicin rimmar på! Citera
GG Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 HAHHAHAHHAH ÅT ALLT. Inte fattat hur sjuk gårdagen var. Gubben i barten fattar Citera
GG Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 älskar dig bubba. och sk. och alla andra. pk osv Citera
GG Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 vem är hon fakedit: vill ha henne Citera
NikLasVegas Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Hon e rikast på pf... Mvh, Rikael Citera
emop1 Postad 29 Januari , 2011 Rapport Postad 29 Januari , 2011 äh. ingnting. knappt s¨gg förstår- så illa då hejdå Citera
Elitloppet Postad 29 Januari , 2011 Rapport Postad 29 Januari , 2011 Idag hejar vi på: I main: Andreas Johansson Martin Jakobsson David Sonelin I hu: Jacob Karlsson Jesper Persson Oskar Walfridsson I 2k: Per Linde Emil Matsson Go go go! Citera
Recommended Posts