Supertequila Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Mmm Viktoria tar ju väldigt illa upp av ordet "prinsessa"... Går förstås inte att argumentera om det ska vara dagisnivå. Kalla det vad ni vill. Det var bara en vänlig påminnelse om att det 2010 är dålig stil att använda N-ordet, low class så att säga. Citera
superguran Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 I Svenska Akademiens ordlista kom ordet "chokladboll" med första gången i 2006 års upplaga, då tillsammans med "negerboll". I de föregående upplagorna fanns endast ordet negerboll med. chokladboll alt. kokosboll svenne. När ska ni samer lära er hyfs? Citera
superguran Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Använder du ordet Sambo? Om ja kanske du borde kolla upp vad det betyder... Mmm Viktoria tar ju väldigt illa upp av ordet "prinsessa"... Går förstås inte att argumentera om det ska vara dagisnivå. Kalla det vad ni vill. Det var bara en vänlig påminnelse om att det 2010 är dålig stil att använda N-ordet, low class så att säga. Citera
GG Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Förlåt ST om du tog illa upp. Jag blev mkt ledsen över både att du kallade mig svenne och same så tycker du kan be om ursäkt också Ska aldrig mer använda ordet negerboll här på pf, klart folk tar illa upp över det - hur kunde jag vara så dum... Citera
tilta_mitt_liv Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Mmm Viktoria tar ju väldigt illa upp av ordet "prinsessa"... Går förstås inte att argumentera om det ska vara dagisnivå. Kalla det vad ni vill. Det var bara en vänlig påminnelse om att det 2010 är dålig stil att använda N-ordet, low class så att säga. +1 Citera
ulaf Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 håller med st och tml. och grodargumentet är skevt, groda heter groda, mörkhyad heter inte neger. Citera
Olyckan_77 Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 När ska folk fatta att det inte heter negerboll! Det heter basket. Citera
valterego Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Skulle vela lägga in ett gott ord till Luap, Mendi och Valterego som gjort trevliga intervjuer att ta del av. Snyggt! :h: Citera
KungKroon Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Ska ta mig en afroamerikansk boll som lördagsgodis imån! Citera
Mecklenburgare Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Varför är det ok om negrer kallar varandra negrer? Citera
smooger Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 När ska folk fatta att det inte heter negerboll! Det heter basket. I lol´d Citera
emilio_15 Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Varför är det ok om negrer kallar varandra negrer? +1 fetton får ju inte kalla andra fetton för fetton? Citera
valterego Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 +1 fetton får ju inte kalla andra fetton för fetton? says who? Citera
emilio_15 Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 says who? och innan alla haters smyger fram kan jag ju säga att jag var mobbad som liten för att jag var just tjock! guld Citera
Sladdafan Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 hur ser man på "stadsdelen" negerbyn som är en allmänna benämningen i folkmun? EDIT: vad jag vet bor de inga färgade där atm iaf Citera
Staahla Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 hur ser man på "stadsdelen" negerbyn som är en allmänna benämningen i folkmun? EDIT: vad jag vet bor de inga färgade där atm iaf Chokladbyn alt. kokosbyn, svenne. När ska ni samer lära er hyfs? Citera
Sladdafan Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Chokladbyn alt. kokosbyn, svenne. När ska ni samer lära er hyfs? Haha. Negerbyn ligger betydligt sydligare än gbg o har antagligen inga samer heller EDIT: Fanns visst mer än ett http://sv.wikipedia.org/wiki/Adolfsberg,_%C3%96rebro Citera
Staahla Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Skum level, bra jobbat alla Hur går det med tamburslakten btw? Fångat någon bälta än? Ser danity skriva om det varje dag. Citera
GG Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Hur går det med tamburslakten btw? Fångat någon bälta än? Ser danity skriva om det varje dag. Syn Citera
Recommended Posts