Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De har nog inte Leo tid med nu när han är mitt inne i sitt nya projekt plo200-600 (någon enstaka gång förnedra sig själv med plo100 också då såklart). Vad hände EGENTLIGEN med drakjägaren nidrOOOOOn som krossade de höga HU gamesen på FTP? Hånade allt och alla, spelade de bästa, ingen vågade möta honom tillslut, alla andra sög osv osv osv. Då läste man ju inlägg varje dag hur mkt han plussade, HHs där han gjorde horribla spel och någon förklaring som "Spela mot mig då din sopa". Kan de verkligen vara så att han slutade posta för att PF vart en böghög? Låter märkligt i mina öron. Böghög är ju nice och ingen anledning att sluta posta (IMO då förstås). Han läser ju uppenbarligen flitigt då han var snabb med att försvara varför han spelar mkt lägre nu och inte är en vidrig fitta mot allt och alla längre (världens sämsta förklaring också btw).

 

Så bäste Leo, kan du inte berätta lite hur de har gått för dig? Du har ju aldrig vart blyg att outa dina resultat förut.

 

 

Svaret är givetvis att verkligheten kom ifatt honom, (som många av oss visste långt innan de hände) då är de som luppen skrev inte lika lätt att vara en fitta längre. Men men, lycka till i kommande race och hoppas oturen släpper så du hamnar ovanför EV-sträcket för en gångs skull!

 

 

Asså watoz jag vet inte ens vem du är, men både du och luppen verkar va oerhört seriösa och löjligt osköna människor, ni förstår liksom inte ironin jag spelade på i min DB.

 

Sen att verkligheten han ikapp mig? lol tror fortf att jag är sjukt mkt bättre än tex bumhunters som dig i texas nlhu, just för att jag U T V E C K L A S. Mitt fall vart mitt plo spel som testades alldeles för högt i förhållande till variansen som finns i det spelet + att jag köppte en legga på 100kvm som jag intrett rum för rum och det var iiiinte gratis.

Men jag är fortf bara 19 och tro mig jag är påväg ikapp mitt EV nu, och när jag väl är det har jag vuxit mig starkare än någonsin och fyfan vad jag ska härja med dig och din bumhuntande vänn Luap då, ingen jävla nåd säger jag bara!

 

evgraf.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejhej, ska några spela eländet på CC fre? Övriga planer isf? Jag vill bli full. Fö så har nog leo outat resultat på 2+2hs PLO under kadabra666 i tråden "do i suck at plo?".

 

Dom flesta vet väl redan att det

 

2+2hs.... Det är 2/4+ i den delen, tyckte du jag skulle posta nån annan stans?=) Sen fick jag väl svaret att jag obv inte gjorde det utan var *struck* by variance...

 

Klart det tär på en när man får smaka så hårt under så lång tid, min frågeställning varju snarare om folk trodde jag skulle komma ikapp mitt EV någonsin även om jag formulera mig lite dåligt, men gjorde en ny tråd som du kan läsa om du tycker det är kul!=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...