Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kikade stars och såg en fin gåva jag fått av mendi, blev riktigt rörd.

 

I morrn bär de av mot Asien. Har fortf inga planer öht :S. Skönt att vi landar tidigt i Bankok iaf, så får vi hoppa på nått flyg därifrån. Kan nog bli riktigt skoj.

 

Puss å kram, ses vid nån lijan :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte att QTs är en jam på river. Alltså, han var ingen monstermegasuperduper-fisk, utan bara kall som fan. K6-handen slår ju alla rekord, men trots det tror jag inte att jag vill jamma över 250bb deeb. Jag vet inte.. kan ju ha att göra med att jag inte riktigt är bekväm med $50k-pollar heller :roll:

 

Och ja, jag backade tyvärr.

Tycker vi får tillräcklig info av T7 vs JT för att river ska gå att jamma, men det är väl fortfarande rätt close och jag brukar övertolka information :/

 

Tråkigt med back :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det för Ollon? Har han växt till sig, eller är det samma små kycklingarmar som fortfarande viftar i desperation efter gubbens övermäktiga mansbiceps?

 

Yours mallaco truly

Ålver the mountain

 

Går bara bra för mig. Ligger i en säng bredvid Ålborg i ett rum på arlanda. Han frågar hela tiden om jag kan massera hans hand tills han somnar :S utcheckning om 35min, fml.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drömde inatt att jag diskuterade med Greg Raymer angående att checka tillbaka 77 som pfr på J77 mot två spelare. Han tyckte man skulle betta och när jag ställde följdfrågor gav han dryga kommentarer om hur mycket han störde sig på folk som inte spelar på lika hög nivå som honom som försökte hävda att de visste något :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drömde inatt att jag diskuterade med Greg Raymer angående att checka tillbaka 77 som pfr på J77 mot två spelare. Han tyckte man skulle betta och när jag ställde följdfrågor gav han dryga kommentarer om hur mycket han störde sig på folk som inte spelar på lika hög nivå som honom som försökte hävda att de visste något :-(

 

Hahahaha åfyfan. GULD.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...