Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Någon här som rest själv i Asien? Skulle jätte gärna uppskatta lite tips vad man kan hitta på.

 

Jag reste i sydostasien i 6 månader i år. Länderna jag besökte var, i ordning, Vietnam, Kambodja, Thailand, Laos och Malaysia. Thailand och Laos var favoriterna.

 

I södra Thailand finns jävligt mycket fina stränder. Dykningen är jävligt nice, jag tog Advanced Open Water Certificate under en 5 dagars Liveaboard dykningsutflykt.

 

Sen är det givetvis fest varje dag på öarna.

 

I norra Thailand finns mycket berg, djungel och mycket utomhusaktiviteter man kan göra. I Bangkok finns massor med sjyssta klubbar o det finns alltid något att göra.

 

Laos är som en oslipad diamant. Det är väldigt fattigt men det finns jävligt fina ställen att besöka, typ stora vattenfall som man kan simma i med kristallklart vatten.

 

Det finns en liten partystad vid floden där som heter Vang Vieng där man flyter ner för floden i en gummiring. Runt floden är det fullt med barer som är fyllda med västerländska turister som festar. Vid många av barerna får man en gratis välkomstshot Laos Whiskey :mrgreen: Sen finns det swings och slides ner i vattnet från barerna.

 

Sen kan man på kvällen dra till en vanlig bar/klubb där man kan beställa roliga grejer från deras "special menu".

 

Lång post, men finns så mycket mer att berätta om du vill veta mer kan du skicka ett PM så kan du få se bilder osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en liten partystad vid floden där som heter Vang Vieng där man flyter ner för floden i en gummiring. Runt floden är det fullt med barer som är fyllda med västerländska turister som festar. Vid många av barerna får man en gratis välkomstshot Laos Whiskey :mrgreen: Sen finns det swings och slides ner i vattnet från barerna.

 

<3 tubing. Så löjligt roligt =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar så mkt för infon Demme. Thailand har jag sett de mesta av men Laos hade jag inte ens funderat på att besöka men nu blir de nog definitivt ett besök. Du har förövrigt PM om ett litet tag.

 

Förövrigt kom jag precis på att jag skall spela wcoop main ikv, så jag tänkte sälja iväg lite %. Säljer av max 50 och jag sålde precis 20 så de finns 30 kvar. 60$ styck, och ser helst att ni köper minst 10% då jag helst säljer till så få personer som möjligt. Skriv här, PM lr msn.

 

Edit: Sold out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

<3 tubing. Så löjligt roligt =)

Ja, det är sjukt kul + enkelt att ligga då alla är fulla hela tiden:lol: Jag var där i 5 dagar och efter det var min kropp helt förstörd, så var tvungen att resa vidare :P

 

Tackar så mkt för infon Demme. Thailand har jag sett de mesta av men Laos hade jag inte ens funderat på att besöka men nu blir de nog definitivt ett besök.

 

 

Ja det är definitivt värt att besöka :P Jag funderar på att åka tillbaka under vintern om jag inte har annat för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar så mkt för infon Demme. Thailand har jag sett de mesta av men Laos hade jag inte ens funderat på att besöka men nu blir de nog definitivt ett besök. Du har förövrigt PM om ett litet tag.

 

Förövrigt kom jag precis på att jag skall spela wcoop main ikv, så jag tänkte sälja iväg lite %. Säljer av max 50 och jag sålde precis 20 så de finns 30 kvar. 60$ styck, och ser helst att ni köper minst 10% då jag helst säljer till så få personer som möjligt. Skriv här, PM lr msn.

 

Edit: Sold out

 

gl, sett att du gått djupt i mkt wcoops, this is the one!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...