Watoz Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 rejält farligt Höhö. Mtp att du är en horsare så kan du ju vara tyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Rätt säker på att jag spöar dig en puketävling punken. Lär göras på nästa event ute på touren så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Leverskador är inte så jävla farlig trotsallt, amiright? Ipren innehåller dock inte paracetamol, så det borde vara chill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Leverskador är inte så jävla farlig trotsallt, amiright? Ipren innehåller dock inte paracetamol, så det borde vara chill. precis. idag kommer det barka rejält här i stan.. stoor fest på g med ruggigt heta tjejer. sådär löjligt snygga som watoz vill ha dom. önskar alla ett trevligt helgrus! mvh emop1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Leverskador är inte så jävla farlig trotsallt, amiright? Ipren innehåller dock inte paracetamol, så det borde vara chill. True that, tänkte mer på att inmunda andra saker i en redan sliten å sjuk kropp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Detta låter sjukt Ha en fin kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 efedrin är bra mot förkylningssymptom, komba det med ipren så är du hemma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 eller andra stimulanter hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 efedrin är bra mot förkylningssymptom, komba det med ipren så är du hemma! Låter perfekt, jag är numera "nykter" ett tag så denna kombo passar mig alldels utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Blir kanske ett litet expressbesök till LA ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 nähä, levlad av gretko :S:S jag som hade packat väska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 PK o gänget som ska till GC. När åker ni? Bor ni nära oss? Ska ni lira turren? MVH TheOffice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 påminn mig att aldrig någonsin skriva något så dumt som "god karma" någonstans nånsin igen. annars var det en trevlig kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 hej, morgondagen blir härlig. hälsningar spelhuset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 nähä, levlad av gretko :S:S jag som hade packat väska imorn blir de nog inget besök här av förklarirla skäl.. får nog bli en nnan gång nästa helg lr nåt. nu ska ja föröka sova nåra timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 spelhuset lever ni? vava extreeemt nöjd med att bara ha backat 2k denna session Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 23 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 PK o gänget som ska till GC. När åker ni? Bor ni nära oss? Ska ni lira turren? MVH TheOffice Tjena Vegas! Vi flyger ner tisdag morgon och jag och Puni ska iaf lira turren men förhoppningsvis bustar man tidigt så man kan syssla med annat. Lirar Dag 1A. Vi kommer bo i San Agustin så jag antar att det blir ganska nära er! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Flickvännens examen. Flickvännens syster: Vilken klass är det (flickvännens namn)går i? Jag: 08A7 Tjej på raden framför: Sa du 08A7? Vem är ni här för då? Jag: Flickvännen tar examen Tjejen: Jaha, vad heter hon då Jag: (Flickvännens namn) Tjejen: Jaha! De e du, pokerproffset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Flickvännens examen. Flickvännens syster: Vilken klass är det (flickvännens namn)går i? Jag: 08A7 Tjej på raden framför: Sa du 08A7? Vem är ni här för då? Jag: Flickvännen tar examen Tjejen: Jaha, vad heter hon då Jag: (Flickvännens namn) Tjejen: Jaha! De e du, pokerproffset Bara ta åt dig äran! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neeeheee Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 ja här bragas det visst hejvilt, så jag fyller väl i jag å. dagens session blev lite lustig. 2,1k händer vevades in med ensnygg profit på 15 big blajnds. grejen var bara att jag spelade 27 potter på 180bb eller mer. riktigt sjukt att jämna ut skiten då eheh mvh iai Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 min egen dagbok är ju så uppenbart död att jag tror jag emigrerar hit på obestämd framtid. Update: Hemma nu! Åker imorn igen. Standard. Heja GC! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 hörde rykten om att kontoret funderade på att åka till min hemstad för att spela nordic light. vilka är det som är sugna? lite småsugen jag, men beror väl på hure ser ut i skolan då också. tror iofs att det inte ska vara omöjligt. blir det ett alldeles för bra gäng kanske man tillåmed måste ta sig tid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Jag, PK och Punstar är väl semiklara. Ludvika bör också hänga på imo. DrClementz..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts