urmy Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 I nästa mail får du kräva lifetime-graf. Snyggt annars ludde! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanSmb Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 Har 7 år poker på ryggen och har spelat in flera hundra k.Lägenhet, bil osv. Klockren kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3000ellerMER Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 Den stora frågan är bara om man ska fortsätta skolan den 1a september eller försöka sneaka åt sig ett till studieuppehåll. Blir andra året på en universitetsutbildning. Jag vet att det egentligen inte är bråttom, men det är en bra utbildning och jag har turat in så att jag går i samma klass som två irl-polare. För övrigt är jag 22 år gammal. Tankar..? Känns ganska givet att du ska ta en paus från studierna och ge dig ut på nya äventyr när höstrusket kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 Någon som har FTP-deg och vill byta mot BP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 Luppen, skit i skolan o stanna kvar i Asien. Joina opp, kommer ner snarrt. Btw, hatar du inte när man torkar sig så hårt att de börjar blöda i och runt anus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 Någon som har FTP-deg och vill byta mot BP? testa kroon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 70bi stuck and counting hhehehehehehehehe. 6 lr 7 dagar spelade. härlig dagslön. 10k lr mer per dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 trivs riktigt bra med livet atm! kommit igång med träning ordentligt, såväl styrketräning som kondition vilket känns awesome bakade chokladbollar precis, blev jävligt degiga och gick inte rulla så bra.. nåja la in dom i frysen iaf Så jävla underbart o rida på endorfinerna där i början när man börjat träna, synd att det inte håller i sig på samma vis hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 I nästa mail får du kräva lifetime-graf. Snyggt annars ludde! Är efterfrågat! Även telefonnummer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2010 Luppen, skit i skolan o stanna kvar i Asien. Joina opp, kommer ner snarrt. Btw, hatar du inte när man torkar sig så hårt att de börjar blöda i och runt anus? orutin att snacka om asien och samtidigt klaga på torkpapper som skaver: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2010 detta är nog det värsta jag vart med om. tror inte mina ögon. 70 jävla inköp på 7 lr 8 speldagar, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jag och tallkotten har gjort ett spelschema på 10 dagar nu som vi ska följa.. 48 timmar ska vi dundra in. får se hur det går. nu blir de ett varmt bad, flödder och ett rakblad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2010 detta är nog det värsta jag vart med om. tror inte mina ögon. 70 jävla inköp på 7 lr 8 speldagar, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jag och tallkotten har gjort ett spelschema på 10 dagar nu som vi ska följa.. 48 timmar ska vi dundra in. får se hur det går. nu blir de ett varmt bad, flödder och ett rakblad. Slutspelat för dagen med 9,5h.... och upp en lucka. lär hjälpa in emop1 på banan igen.. Har aldrig sett på maken till 2 och 3 outs.. Börjar tycka det är löjligt mtp jag varit med och grindat varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 19 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2010 Asien är ju överguld. 4 oktober kommer jag, emop1 och wat0z ner och ska försöka jobba hårt på att ta livet av oss. Söker någon som kan spöa skiten ur mig i ringen på reagge bar på Phi phi, var sjukt kul att se ut som en tvättbjörn i ansiktet senast jag var upp där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2010 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2010 detta är nog det värsta jag vart med om. tror inte mina ögon. 70 jävla inköp på 7 lr 8 speldagar, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jag och tallkotten har gjort ett spelschema på 10 dagar nu som vi ska följa.. 48 timmar ska vi dundra in. får se hur det går. nu blir de ett varmt bad, flödder och ett rakblad. Hoppas det vänder! Är själv back 50 bi för månaden, lolstakes i jämförelse men förstår misären iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2010 Hoppas det vänder! Är själv back 50 bi för månaden, lolstakes i jämförelse men förstår misären iaf tyty. ja det vänder ju.. har ju haft hemska downswings förut.. men aldrig så här mkt back under så kort tid å har inte ens skottat en enda gång hoppas det vänder för dig med! -50bi är fan inte roligt det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2010 Är efterfrågat! Även telefonnummer Gå in på sharkscope, sök psykiatern, tyvärr visar inte grafen mitt cashgame spel. Jag jobbar i Karlskrona, bor egentligen i Sthlm. Men är mkt i blekinge. Vi tar kontakt på mina villkor, IRC, msn osv. Jag vill vara anonym. Men jag är ingen snoris på 18 vårar, jag är 43 år. Men du får gärna fråga på. "Jag håller mig till Pokerstars ,Fulltilt poker och Svenska Spel." Från annonsen Hittar bara på SvS: Total Profit: -$71 på 16 games Sorry för hijack av dagboken men detta är för kul för att inte outas EDIT: $13.284 visade Sharkscope på svs nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2010 Grymt ludvig. Det enda som jag är nyfiken på nu är vad det är för bil han kör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2010 karlskrona :gogoepwgmåpdmgpm jag tror jag schmäller av Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2010 Känns ganska givet att du ska ta en paus från studierna och ge dig ut på nya äventyr när höstrusket kommer! Nickar du samma på ongame? Isf spelade vi en del igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2010 det är inte jag! svär på pokerhedern. vidrig dag so far, satt uppe och lirade inatt till 07 typ, så kommer dom och ska byta dörrar i hela huset kl 08 så fått ca 1h sömn, får bli en powernap senare idag tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts