Luap Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Fan, det går rätt bra nu. Fick överfärga äckelnitten I-Heard-LSD i en 700bb-pott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 peppar peppar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Sjukhus Luppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Mkt sick wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 ggwp, riktigt fint resultat! Det märktes att du var på g idag vid borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Snyggt pluppen! Men efter att ha sett dig i skidbacken skulle jag passa mig för att kalla folk nits om jag var du... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 härligt lupp! jag vill även se lite mer engagemang från era filialer i ludvika skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Satt konstant på msn/i telefon not so hidden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 18 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 not so hidden Idag fortsätter skolan. Jag är inte gjord för att kliva upp 06:40 och sitta med föreläsningar hela dagen. Men men, vill man så kan man:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubba123 Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Hej dagboken. Idag har jag spelat min grisigaste poker på månader. Satt konstant på msn/i telefon under båda grindpassen, vilket givetvis slutade med en miljard randomklicks. För att kunna stå ut med mig själv när jag ska till sängs ikväll ska jag bli fadder till en asiatunge i SOS-barnbyar. Känns som en bra grej, så det kan ju vara något att fundera på för alla grisrika pokerbrats som aldrig ger tillbaka en spänn. Btw, tack. Godnatt. Kombinationen pokerspelare och filantrop är ju en klassiker. Mitt äventyr i den branschen slutade dock olyckligt. När jag fick hem mitt barn i brevlådan gillade jag inte vad jag såg. Han hade mörka onda ögon, under religion stod det islam. Min hjärna sa "fördomsfrihet nu bubba ffs" men mitt hjärta såg hur jag stöttande en framtida khat-tuggande vilde med machete. Hjärtat fick obv styra och jag la brevet och fotot i papperskorgen. Sen så blev det ett halvårs följetong där jag varannan vecka fick uppmaningar i brevlådan att betala. Kände mig rätt värdelös men den känslan övergick till irritation efter det 12e brevet då det hela började kännas mer som nigeriabrev än svensk mysig välgörenhet. Så varning utfärdat! Gäller att välja land/område med omsorg (alternativt inte vara fördomsfull och dum i huvudet). Om jag gör ett nytt försök blir det inte fadderbarn utan microlån till kvinnor. Bistånd är skit, bamseplåster på blödande magsår, löser ingenting. Lån till fattiga kvinnor att starta upp företag tror jag dock extremt mkt på. Världen är ju som den är och kapitalism är alltid vägen. Hjälp på traven där tror jag faktiskt fungerar, hoppet för Afrika står ju till kvinnorna, inte de lata odugliga männen och deras medeltida manskultur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Ja de där müslibarnen ska fan inte ha nån hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 18 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Pk ringde just och berättade att han hade köpt en silverfärgad Audi A3 sportback 06. Kul att han inte härmar liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Pk ringde just och berättade att han hade köpt en silverfärgad Audi A3 sportback 06. Kul att han inte härmar liksom Min är så sjukt mycket läckrare Kanske slänger upp lite bilder senare ikväll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Hej dagboken! Jag är gul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 18 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Min är så sjukt mycket läckrare Kanske slänger upp lite bilder senare ikväll.. Loool. Min är ett år nyare och jag har S-LINE-karossen (som du erkände var mycket snyggare när du letade bil). Du har en förfinad taklucka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Loool. Min är ett år nyare och jag har S-LINE-karossen (som du erkände var mycket snyggare när du letade bil). Du har en förfinad taklucka fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Jag håller precis på att steka upp ett par kabanosskorvar. Tips? Vilket slags bröd? Ketchup? Senap? Vilken dressing? Rostad lök? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Jag håller precis på att steka upp ett par kabanosskorvar. Tips? Vilket slags bröd? Ketchup? Senap? Vilken dressing? Rostad lök? Hotdogbröd av modell fransk. Dressingwise så kör vi en ganska vågad men dock frisk kombo av både vitlök och chili i samma bröd så att säga, på speltorsks vis. Ingen senap eller lök. Sköljes ner med trista droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Hotdogbröd av modell fransk. Dressingwise så kör vi en ganska vågad men dock frisk kombo av både vitlök och chili i samma bröd så att säga, på speltorsks vis. Ingen senap eller lök. Sköljes ner med trista droger. nej nej nej, ingen chili! franskt bröd, fransk dressing och vitlöksdressing! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 franskt bröd, kalles kaviar + senap. så! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 pk, vi är alla väldigt osäkra på om du har skaffat dig något körkort att matcha med bilen? med en polis i familjen kan det bli dyrt annars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Lyssna för helvete på Harry när det gället korv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts