Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit

Luap

Recommended Posts

• Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Btw, har tänkt skaffa mig en Iphone 4 så snabbt som möjligt, typ helst imorrn om det går att få tag på. Fattar dock obv som alla andra noll av vilka abonnemang och operatörer och skit man ska välja. Är nog ingen storkonsument av vare sig ringning eller surfande även om jag obv ska göra båda en hel del.

Om nån har lite koll så är all hjälp jättevälkommen :)

Har du inget abbonnemang alls i dagsläget? Enligt en polare är lagren inte jättestora i början, hade satsat på att beställa en nu dirr från http://www.tre.se/iphone alt. ring deras nattnummer 020-33 33 33. För 499/mån surfar du fritt, ringer/smsar för hela summan och får 16gb-versionen gratis. Väljer du 399/mån så får du pröjsa 59 extra/mån för telefonen så 499/mån är bäst, en femhundring ringer du väl för?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Insåg att jag inte varit full sen jag var i Vegas så ändrat på det nu. Standard ensamförfest med sprit, onlinebj och spelningen från San diego -92 i dvdn. Bättre än så blir inte en start på en barkad utgång i underbara Ludvika. Ses i Väsman!

Länk till kommentar

Tack för hjälpen med Iphone iaf, nu är den äntligen beställd :)

Jag är ju dock typ hjärnskadad av beslutsångest så man missade ju så klart första vändan telefoner. Får vänta ett par veckor lr nåt sånt på nästa. Blev 3s pot 499 iaf, verkade passa bra. Skippade försäkring då farsan jobbar i branschen och blir less varje gång man tar nån dyr försäkring. Vettefan om man ska ändra sig dock, är ju rätt skönt att bara kunna lämna in den om nåt skulle hända. Nån som vet vad det kostar att fixa typ en sprucken display utan försäkring?

Länk till kommentar

Alla är välkomna till watz på grindhelg med start nu. Har fått förmånen att byta lösen på alla hans konton inför natten men sen blir det SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL. Räknar med att Kroon kommer.

Länk till kommentar