kravmärkt Postad 28 Juli , 2010 Rapport Postad 28 Juli , 2010 gillar att laila får vara med och representera nationen Citera
KungKroon Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 BULL OCH SÅNT! Kör in hela stavken i potten. då blir det bull. gick in på spotify på bärbara datorn innan. den föreslog användarnamnet ea0707. Försökte haxa. Gick busstén Citera
GG Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 BULL OCH SÅNT! Kör in hela stavken i potten. då blir det bull. gick in på spotify på bärbara datorn innan. den föreslog användarnamnet ea0707. Försökte haxa. Gick busstén Bra skypat kroon, dåligt hackat men ack så bra fylle-smsat! Mvh Korf Citera
GG Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Btw, skypade med tågrånarn idag. Inte riktigt greppat storheten i det hela men det kommer nog Citera
ea_0707 Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Luppen, mitt vanliga jag hade citerat dig blixt för att förhindra ev. editering Men känner mig snäll idag så jag ber dig läsa igenom ditt inlägg en gång till, och överväga om du vill att det ska stå kvar imorrn när du vaknar grisbakis Citera
emop1 Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 jag söp mig död idag. vettefan hur de gick till.. men tror att ja är död nu.. vet inte riktigt. får se imorn antar jag. Citera
KungKroon Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Skickade sms till Gretko (gömde en skryt) med följande fråga, men han sover. Plussade nog för mycket för att vara vaken. ::: Alla gick hem kl 04. Vi sätter oss och lirar DC (höga staket som fan). Jag hävdar att man alltid bör välja omaha på knapp pga större positionsfördel. Alla är lika bra på allt osv. Stämmer det? Citera
Gaston116 Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Skickade sms till Gretko (gömde en skryt) med följande fråga, men han sover. Plussade nog för mycket för att vara vaken. ::: Alla gick hem kl 04. Vi sätter oss och lirar DC (höga staket som fan). Jag hävdar att man alltid bör välja omaha på knapp pga större positionsfördel. Alla är lika bra på allt osv. Stämmer det? Nej, du bör välja 2-7 tripple draw no limit. Det spelet där possition är allt typ. Citera
KungKroon Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 gillar att laila får vara med och representera nationen Nej, du bör välja 2-7 tripple draw no limit. Det spelet där possition är allt typ. Texas/Omaha gällde. Var inte vid mina sinnens fulla bruk. Obv osv Citera
KallOödmjukDiva Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Hon är ju norsk:shock: Maaan. Swung it and missed. Citera
Elitloppet Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Själv fick man ett fyllesamtal från Kroon inatt. La på direkt. Vaknade med telefonen under kudden. Standard. Citera
KungKroon Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Själv fick man ett fyllesamtal från Kroon inatt. La på direkt. Vaknade med telefonen under kudden. Standard. Om vi hade bott i Bullerbyn på midsommar och bytt ut telefonen mot sju gamla blommor, så hade vi varit förlovade nu Citera
svint0 Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Något missvisande... något missvisande. Finnens om gjorde filmen valde äckliga utvikningsbrudar i från finland i hälften av fallet. Och av svenskorna väljer han typ schlagerartister, bloggerskor och till viss mån ett par skådisar??!?! Citera
ea_0707 Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Kolla min databas vem jag var mest plus mot på prima. Föga förvånande: MR_Jimmy Citera
okocha Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Kolla min databas vem jag var mest plus mot på prima. Föga förvånande: MR_Jimmy +1 Citera
gibbsson Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Kolla min databas vem jag var mest plus mot på prima. Föga förvånande: MR_Jimmy Samma här faktiskt:S Såväl Uno som nlhe samt lite olika hi/lo spel Citera
iamivar Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Haha, i min db ligger Jimpa faktiskt bara tvåa över dem jag vunnit mest mot, dock bara marginellt slagen av Imperium Citera
MR_Jimmy Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 ok ni har ballt ur.. tänkte mig att ni spelar för lågt men det verkar ju inte stämma då ivar spelar högst på hela netscape. Citera
iamivar Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Btw, har tänkt skaffa mig en Iphone 4 så snabbt som möjligt, typ helst imorrn om det går att få tag på. Fattar dock obv som alla andra noll av vilka abonnemang och operatörer och skit man ska välja. Är nog ingen storkonsument av vare sig ringning eller surfande även om jag obv ska göra båda en hel del. Om nån har lite koll så är all hjälp jättevälkommen Citera
Recommended Posts