padrinosftw Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Haha snyggt PK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Gz Punkson! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Punkrock_Kid knocked out hela klabbet at fulltiltpoker.com Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Tack tack allihop! idag börjar vi jakten på SM titel nr 2:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Wow mkt sjukt! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Snyggt PK. Var de nån av lupparna här som tömde plo-bordet nr 1 igår? Snubben hade fräsiga brillor och såg ut o vara brorsa med iremats. Har obv ingen koll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Kuuuuuuuuuuuuuuuung Grattis PK!! Skönt att du fortsätter tura som en gris, kanske man slipper anses som världens näst största turare (efter S obv), känns som du sprungit om igen Lycka till i main alla kontorister! Håller mest på Kroon som vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 haha grymt, grattis! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Lol, skeppa hem omaha sm obv :-S haha siiiiiiiiiiiiiick! gg som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Alltså, ta inte alla pengar =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Känd och smal. Wow! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Känd och smal. Wow! Sjukt smal imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 congrats punkrock! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Grattis punken, aka slim jim Gl på touren allihopa idag allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Grattis juggen! Jag visste inte att du var sån fena på Omaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Grattissssss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Meeeeega lol. Vi kommer 10 min försent för de tog tid med lunchen. Sätter mig och bustar första handen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Meeeeega lol. Vi kommer 10 min försent för de tog tid med lunchen. Sätter mig och bustar första handen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 lol de e ju nästan sjukare än pks vinst Hur gick de till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 grattis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 looooooooool grattis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Meeeeega lol. Vi kommer 10 min försent för de tog tid med lunchen. Sätter mig och bustar första handen looooooooool grattis :D +1.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Grattis till Omahavinsten! Tiltande #1 - Hela dagboken med nya "kids" vinner uppenbarligen mer än mig online. Tiltande #2 - Jag vill spela SM men kan inte. Nöten #1 - Vegas bokat o klart, nöthotell (Aria) och nötbil (Merca). Nöten #2 - Fick vinna $14k inatt. Mycket för oss som inte vinner så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts