Luap Postad 28 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Gav upp den serien nånstans i mitten av säsongen när de försökte göra en lost/glamour-grej o dra ut på grejen konstant... Det var segt runt avsnitt 6-9 eller hur fan det var men fy fan vad bra det levererat på slutet! På skiten igen ST Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Kära kollegor, vill bara passa på att meddela att jag kommer delta i det svenska mästerskapet i texas holdem på fredagen. Nitskjortan har strukit och kommer vara så hårt knäppt att ytterst få starthänder ens kommer få en chans att se ens en glimt av en flop. Väl mött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Fyyyy fan säger jag bara. Gårdags kvällen/natten var mkt sjukare än jag nånsin kunnat ana. Så nu har jag sagt upp kontakten med mamma och alla släktingar på hennes sida . Jag är fan fortf lite skakis. Sjuka jävlar! Snygga resultat GG, keep it up. Och förbered dig för krök ikv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 denna kvällen kan bli bra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Förbered????? Balkongkrökar nu We hunger to be aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Fyyyy fan säger jag bara. Gårdags kvällen/natten var mkt sjukare än jag nånsin kunnat ana. Så nu har jag sagt upp kontakten med mamma och allasläktingar på hennes sida . Jag är fan fortf lite skakis. Sjuka jävlar! Snygga resultat GG, keep it up. Och förbered dig för krök ikv. det kan bara inte vara på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Another star denies the grave Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Idag blir det utgång med min gode vän Kristoffer. Luap på Pokerforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Saxat från msn, detta hände precis hahhahahahahhaha sitter på balkongen lyssnar på metallica så kollade jag ut borta på andra sidan vägen sas du fattar från balkongen går det en gubbe som kollar upp på mig och sätter upp armen och gör hornen sas I,,I Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 oj förträngt. hehe. krävs nog mer rungood och mer sprit för att upprepa! fy fan det där borde jag haft fylleångest för, men det har jag intehehe men jag kommer iaf, flickvännen får boka när hon kommer hem. Vilka datum är ni alla där? vi kör typ en vecka i vegas och sen en vecka hyra bil och turista så måste planera lite. Sjukt kul, kul att träffa ludvika och lund igen. samt turarna! Guld det där bubba! Jag e i Vegas 29 juni-14 juli Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Guld det där bubba! Jag e i Vegas 29 juni-14 juli Oj, ändrade planer!? Sweet, ses där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Eyy slackers, anmäl er till beat the pro idag!! Hoppas på lite rolig action. edit: Håller tummarna att jag och flugan hamnar på samma bord nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Vad snälla alla här har blivit på äldre dar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Idag blir det utgång med min gode vän Kristoffer. Luap på Pokerforum. Vart bär de av? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Vart bär de av? en inte allt för vågad gissning är magenta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 fyfan, grabbar. 15 pers i min lägenhet. 6 är tjejer men majoriteten är watozs obv, vågar inte röra dom :S /emop1 (gråhårig nowadays) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 en inte allt för vågad gissning är magenta Verkar ju som man e för ung för utelivet i estockholmo ivf Blev ju utgång på opteron o chfritz vis fast vi va ju inte nyktra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 en inte allt för vågad gissning är magenta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 Kikade in Primas nl10k bord, var riktig bra action med Mr_Jimmy mfl. Undrar hur mkt HasseBeltros plusade. Sinnessjuka stackar han satt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 psykos Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 hej, återkommer imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 Seriöst nu, kan någon jävla dåre söva mig? Full och jävlig och har i princip OD:at insomningspills och benso. Tom en stor jävla saxin hade fått andningsdepp 75ggr om. Men inte fan går de å sova. Är nog min sjuka släkt som har fuckat upp mig för livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 Ät nåt med mkt kolhydrater, typ massiva mängder pasta. Blodsockerruset kan nog kicka in sömnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts