Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

Nej men vaknade en gång med en kateter i kuken. Var inte lugn när de drog ut den alls. Var iaf inget jag kommer glömma i första taget. Mitt råd är att skippa lugnande osv, garanterat skönare att leva efteråt.

 

 

Ja tyvärr finns ju alltid den risken när man blir sövd, så jag ska försöka få i mig en massa smärstillande och lugnande ist. Men om jag ej skulle få de så skulle jag absolut vilja bli sövd. Har blivit de ett par ggr tidigare och har än så länge klarat mig fin fint. Inte en chans i helvete att jag skulle göra de utan hästdoser av någon stark opiat och vara vaken iaf. När jag sätter saker i halsen lr om jag får svårt att andas får jag rent ut sagt dööööödspanik. Har varit väldigt nära att kvävas två ggr när jag var kid så de har nog med de att göra.

 

Jag blev sövd när jag gjorde den!

 

De låter fint. Du var inte liten när du gjorde den då? Har läst att de nästan bara söver ner barn och utvecklingsstörda :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

HAHAHA, Tack för den.

 

Båda stämmer, men...

 

Nej, jag bad om det och sa att jag hade svårt för att ta saker i munnen (Upplagt för misstolkning)

 

Hahah, ville mest veta om du gjorde de när du var barn lr inte. Har som sagt läst att de skall vara svårt mtp att de kostar en jäkla massa mer för de lär ha narkosläkare närvarande osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...