bentus Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Funderar på att dra ner antalet turrar lite, är för gammal för 20-bordsgrinden. Därför du lagt till så få turneringar i ditt turneringsschema? hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 sjukaste turreschemat alla kategorier! Kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 bra idé, ska jag också göra. lycka till proffset! varför kör du inte rebuyarna på stars? och turbokuben Detsamma detsamma Rebuyarna har jag varit för kall i, känns som värdet är sämre än i övrigt. Men turbokub låter kul Vilken site och tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Därför du lagt till så få turneringar i ditt turneringsschema? hahah Svårt att ta bort turrar, de är ju så braaaa på söndagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Detsamma detsamma Rebuyarna har jag varit för kall i, känns som värdet är sämre än i övrigt. Men turbokub låter kul Vilken site och tid? 22:30 stars ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 22:30 stars ju! Aha, missat den av nån anledning... Addar nog den om plats finnes på skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Ta bort de med lägre inköp och leta efter höga inköp och stora prizepools imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Thailandsgrinden känns mycket lindrigare. 3 st $55-turbos på cirkus 90 minuter totalt och sen går man och lägger sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Misstänker att Legato hittat djupet på ipoker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 runkbulle rövhål fittslem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Blev en fin dag idag, finaltablade Partymillion där jag åkte på 8e plats. Mtp utgångsläget man hade så hade man hoppats på en lite bättre placering men självklart är det bra som fan ändå Fick $17.5k.. har lite andra cashar så sammanlagt runt $20k. Köpte in för typ $5.3k så ett fint pluss. Är kvar i ett Scoopevent med dryga avg så vi får se om det blir nån mer cash.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 höghus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bkkman Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Nån som är ATH här inne? Börja från vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Nån som är ATH här inne? Börja från vänster näää, jag är HAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 näää, jag är HAT! utesluter ju inte att du är ATH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Sitter och 1-tablar på tåget till sthlm nu, känns gött spela första händerna för månaden. Blir bara ett par dagar hemma innan Paris/Barca, eheheh. Lirade inlinesbandy, käkade grekiskt och somnade till nhl hemma hos jimpa igår, stadard dag mao. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Sitter och 1-tablar på tåget till sthlm nu, känns gött spela första händerna för månaden. Blir bara ett par dagar hemma innan Paris/Barca, eheheh. Lirade inlinesbandy, käkade grekiskt och somnade till nhl hemma hos jimpa igår, stadard dag mao. Tänkte summera helgen... fränt! minus en plattång då =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 När kommer Bosses resultat rapport från igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 PK , kör du idag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 När kommer Bosses resultat rapport från igår? Den är för bra för att postas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 När kommer Bosses resultat rapport från igår? Jag smyyyyger Men det gick bra totalt, vann bla Betfairs $40k garanti. ITM i både Scoop o FTOPS men inga storklonkar där tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 idag har det tagteamats sc2 hos hoopen så det står härliga till! börjar komma in i spelet mer och mer med micro/macro, även om jag är rätt långt ifrån att ha koll på exakta stats och bonusar för varje unit. lite meckigt imo, menmen det sätter väl sig det å. har bara hunnit med runt 10 matcher än så länge, och så gott som samtliga med toss. skulle vilja lära mig de andra raserna rätt omgående eg, men man vill ju inte förlora, så vettefan hure blir med det i närmaste framtiden . grymt kul är det iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Går det att få tillgång till betan på något sätt eller måste man ha signat upp i förtid? Spelet lär väl inte släppas på ett tag Sett några matcher och det ser sjukligt grymt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts