Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit

Luap

Recommended Posts

• Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

bra idé, ska jag också göra. lycka till proffset! varför kör du inte rebuyarna på stars? och turbokuben :S

Detsamma detsamma :)

Rebuyarna har jag varit för kall i, känns som värdet är sämre än i övrigt.

Men turbokub låter kul ;) Vilken site och tid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en fin dag idag, finaltablade Partymillion där jag åkte på 8e plats. Mtp utgångsläget man hade så hade man hoppats på en lite bättre placering men självklart är det bra som fan ändå :-) Fick $17.5k.. har lite andra cashar så sammanlagt runt $20k. Köpte in för typ $5.3k så ett fint pluss. Är kvar i ett Scoopevent med dryga avg så vi får se om det blir nån mer cash..

Länk till kommentar

Sitter och 1-tablar på tåget till sthlm nu, känns gött spela första händerna för månaden. Blir bara ett par dagar hemma innan Paris/Barca, eheheh.

Lirade inlinesbandy, käkade grekiskt och somnade till nhl hemma hos jimpa igår, stadard dag mao.

Länk till kommentar

Sitter och 1-tablar på tåget till sthlm nu, känns gött spela första händerna för månaden. Blir bara ett par dagar hemma innan Paris/Barca, eheheh.

Lirade inlinesbandy, käkade grekiskt och somnade till nhl hemma hos jimpa igår, stadard dag mao.

Tänkte summera helgen... fränt!

minus en plattång då =(

Länk till kommentar

idag har det tagteamats sc2 hos hoopen så det står härliga till! börjar komma in i spelet mer och mer med micro/macro, även om jag är rätt långt ifrån att ha koll på exakta stats och bonusar för varje unit. lite meckigt imo, menmen det sätter väl sig det å. har bara hunnit med runt 10 matcher än så länge, och så gott som samtliga med toss. skulle vilja lära mig de andra raserna rätt omgående eg, men man vill ju inte förlora, så vettefan hure blir med det i närmaste framtiden :). grymt kul är det iaf!

Länk till kommentar