Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur menar du då?

 

Notera smileyn... Det var inte så seriöst menat. Var väldigt nöjd med mitt spel (vilket jag långt ifrån alltid är). Låg topp 5 i princip hela turneringen igenom och hade rätt mycket otur sista dagen. Bustade till slut i en jättepott med A8 vs A9 på bräda 832, han hade flushdrag, så det var inget konstigt men men.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter glamoröst indeed. Bra resultat såklart, men i såna där turneringar kan väl nästan till och med Norinder casha? ; )

 

Softare motstånd helt klart, men framförallt i IPTn blev det hårt på slutet. Men jo, det är ju hela poängen att åka på de turneringarna... Turneringen innan var det hink mot hårt motstånd ;) (WSOPE main).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw, har ingen mottagning alls på mobilen med tre, så vill någon nå mig får ni allt ta och ringa hahoop. Nummer fås via vänner sas

 

FYI så är ju det hela poängen med att skaffa tre... Ingen kan någonsin nå en och man får med andra ord lira ifred :)

 

Klubb Krukan är ett klockrent exempel, alla andra operatörer funkar klockrent, men tre är helkört ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och sist men inte minst...

 

Tack för alla välkomnanden :) Trevligt, trevligt...

 

Galet att ni kunde citat ur Pokerlandet förresten. Jag såg den själv för nån vecka sen för första ggn sen den gick på TV. Lite nostalgi var det allt får jag erkänna...

 

Värdelöst vetande är att det område jag bodde i några år senare har förfallit totalt... Fastighetsmarknaden i Vegas kraschade och en mängd områden har förfallit hårt. Huset jag bodde i var ute på exekutiv auktion när jag åkte förbi på nostalgitripp förra året :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och sist men inte minst...

 

Tack för alla välkomnanden :) Trevligt, trevligt...

 

Galet att ni kunde citat ur Pokerlandet förresten. Jag såg den själv för nån vecka sen för första ggn sen den gick på TV. Lite nostalgi var det allt får jag erkänna...

 

Värdelöst vetande är att det område jag bodde i några år senare har förfallit totalt... Fastighetsmarknaden i Vegas kraschade och en mängd områden har förfallit hårt. Huset jag bodde i var ute på exekutiv auktion när jag åkte förbi på nostalgitripp förra året :roll:

 

Pokerlandet är klassikernas klassiker, sett den minst 10 gånger. Kommer svara "Tilta mig inte" så fort min telefon ringer från och med 12 Juni och framåt, på obestämd framtid, bara för att vara sådär baller som bara Ayhan kan nu när jag för första gången skall beträda Vegasmark. Nån gång då o då slänger jag även in ett "No this isn´t William" bara för att jag kan.

 

Kommande WPT-tävlingar i Paris och Barcelona bör också kunna bli decent värde, inget du har inplanerat eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerlandet är klassikernas klassiker, sett den minst 10 gånger. Kommer svara "Tilta mig inte" så fort min telefon ringer från och med 12 Juni och framåt, på obestämd framtid, bara för att vara sådär baller som bara Ayhan kan nu när jag för första gången skall beträda Vegasmark. Nån gång då o då slänger jag även in ett "No this isn´t William" bara för att jag kan
Hahah. Får la göra ngt liknande 12Juni o frammåt.

 

Ska som std köra"- Vänta, vänta det kan bli en stor pott här." precis innan spya. Och svara "-2tusen.......dollarz" på alla pris/pengafrågor man får.

 

 

Hihi, ska tanka poekrlandet igen nu, hihi

 

Edit, 400kb/sek bah, zoom 13min beräknad nedladdningtitd, sjukt coolt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah. Får la göra ngt liknande 12Juni o frammåt.

 

Ska som std köra"- Vänta, vänta det kan bli en stor pott här." precis innan spya. Och svara "-2tusen.......dollarz" på alla pris/pengafrågor man får.

 

 

Hihi, ska tanka poekrlandet igen nu, hihi

 

Edit, 400kb/sek bah, zoom 13min beräknad nedladdningtitd, sjukt coolt

 

 

Vem är det som frågar "Vad får du pröjsa för den här i månaden?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerlandet är klassikernas klassiker, sett den minst 10 gånger. Kommer svara "Tilta mig inte" så fort min telefon ringer från och med 12 Juni och framåt, på obestämd framtid, bara för att vara sådär baller som bara Ayhan kan nu när jag för första gången skall beträda Vegasmark. Nån gång då o då slänger jag även in ett "No this isn´t William" bara för att jag kan.

 

Kommande WPT-tävlingar i Paris och Barcelona bör också kunna bli decent värde, inget du har inplanerat eller?

 

Haha, japp Ayhan är skön...

 

Barca hade jag gärna åkt men hinner ej tyvärr :(

 

Hatar Aviation Club ;)

 

Blir nog Hamburg, sen några veckor i Vegas i sommar för sjunde året i rad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...