döfiskdö Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Inte aktuellt för mig innan min kära mö har läst klart sin utbildning vilket hon gör om ett år cirka. Sen beror det lite på var hon kan få jobb efteråt, eller om hon vill läsa ännu mer osv. Får väl se hur allting artar sig närmsta halvåret, sen kan det väl vara dags att börja leta och mecka om det ska bli nåt -WHOOOPAAAAH U been whipped son... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 -WHOOOPAAAAH U been whipped son... Kan väl knappast komma som nån nyhet : ) Angående ingenting alls så vore det nice om alla som tänkt sig att hänga på till Paris och/eller Barcelona kunde infinna på msn för lite gruppkonvo framåt kvällen. Tänkte eventuellt styra lite bokningar innan alla blir fulla o jävliga o inte är kontaktbara förrns om en vecka. Hoj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Kan väl knappast komma som nån nyhet : ) Angående ingenting alls så vore det nice om alla som tänkt sig att hänga på till Paris och/eller Barcelona kunde infinna på msn för lite gruppkonvo framåt kvällen. Tänkte eventuellt styra lite bokningar innan alla blir fulla o jävliga o inte är kontaktbara förrns om en vecka. Hoj Före eller efter fotbollen? Jag röstar på före.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Jag röstar på förre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Före eller efter fotbollen? Jag röstar på före.. jag lär vara tillgänglig för det mesta så jag rättar mig efter övriga nerdz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Grattis till pengarna Punken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Fy helvete vilket uselt jävla drag det är på SS Alla spel eju stendöda och fan alldrig över 2550 som rullar. Folk är sånna gameselectande fittor imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Medans alla åker till Uppsala i helgen så drar jag och en polare till Sthlm för en "dubbel date" :S. Vi har hyrt en svit i stan tillsammans med två tjejer fred-sönd, kan sluta i succé lr i totalt fjasko. Jag får göra mitt bästa för att jobba in succén. Men inte ska de tofflas hela tiden utan tänkte höra om de händer nått skoj någonstans? Lr om de är ett gäng som vill haka på ut? Thorn och punken ser jag som självskrivna obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Mkt vacklande idag, var + och - säkert 4gånger vardera. Hitta rushen på slutet ialf, och slutar 170k sek upp på nl2k€ som högst! Eze games Slagga nu tror jag, tlött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Folk är sånna gameselectande fittor imo +1 rush HU plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Watoz, min flickvän jobbar kväll på Valborg så om du är sugen på att parta eller nåt då så är jag sugen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 När jag var liten hade jag en liten stereo, jag gled ofta runt hemma och pumpade mitt kassettband som hade en låt, min favoritlåt obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Starkt att vänta tills jag bytte citat Gretko. Måste gjort dig till en lycklig man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Varför har du bytt? Guld ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Varför har du bytt? Guld ju Den han har nu är ju otroligt bra, hade t o m glömt den drömjäveln. Du verkar ha en liten crush på Sexy gretko, true or false? (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Watoz, min flickvän jobbar kväll på Valborg så om du är sugen på att parta eller nåt då så är jag sugen Hon jobbar. Ni kissar ute. Hon ser er. Ser du vart detta slutar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Den han har nu är ju otroligt bra, hade t o m glömt den drömjäveln. Du verkar ha en liten crush på Sexy gretko, true or false? (= Längtar som fan till den dagen då jag får träffa Mårten, ska bli så jävla fränt Han verkar dock inte gilla mig, men jag är ganska snäll så han kanske kommer på andra tankar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Blää, spillde ramlösa över min nya macbook pro i morse, funkat bra ända tills nu då den hängde sig :D aheelkljaösd wöööööööööööööö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Ganska säker på att Svint0 precis kallad Legato för Mongo. Det var iofs en ganska retarderad slutsats. Att säga att han tycker mi skärmsetup är ful är inte samma sak som att säga att jag är Mongo Det kanske han tycker också dock vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Gillar att vi fått legendbesök i dagboken! När får vi se Herr Legato på livetouren igen? Hamburg Poker Masters om några veckor. Är det inte glamour så säg Har faktiskt rullat bra i två av de senaste tre utländska liveturrarna, 1a ECPT malta och 23a IPT San Remo som jag borde vunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Snygga Ax där, två stycken hehe Gå för seger nu KungKroon1 Fidde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Ganska säker på att Legato nyss kallade Stevebutabi2 retarderad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 och 23a IPT San Remo som jag borde vunnit Hur menar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 han blev väl utdragen av nån "lucky fkn Fish" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Ganska säker på att Legato nyss kallade Stevebutabi2 retarderad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts