Eblinho Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Nån måste ju kontakta personen och lägga upp coachingsessionen, råden osv här.... Måste ju göras. är redan på gång Citera
pastan Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Har 7 år poker på ryggen och har spelat in flera hundra k.Lägenhet, bil osv. nu tar han även över pokervärlden Mvh Citera
emop1 Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 http://www.blocket.se/blekinge/Poker_Tranare_och_spelare_uthyres_29012664.htm?ca=22&w=1 Är det du Emop1? ja Citera
kraclob Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 När jag spelar åt dig, spelar jag endast cashgame minimum 1000kr. Visste inte att det var så man skulle fråga om stejk Citera
ea_0707 Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 vad är rimligt pris på en 3 år gammal 42" samsung plasma tv? 2500 för billigt? fräsch osv Citera
Rooney Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 vad är rimligt pris på en 3 år gammal 42" samsung plasma tv? 2500 för billigt? fräsch osv Kan inte vara värd mkt. 2500 blir nog bra Citera
urmy Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 vad är rimligt pris på en 3 år gammal 42" samsung plasma tv? 2500 för billigt? fräsch osv Hmm går ju för typ 6k nya max nuförtiden och det är senare modeller så 2,5k känns rimligt imo. edit: fränt, ronny sa samma. fränt. Citera
Joey Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Shit, jag vill oxå spela enbart vinstgivande turrar. Tänk vad mycket tid och pengar man skulle spara.. Citera
KungKroon Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 vad är rimligt pris på en 3 år gammal 42" samsung plasma tv? 2500 för billigt? fräsch osv Allt mellan 1,5-7k avrundas obv till 3000 Citera
Sladdafan Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Shit, jag vill oxå spela enbart vinstgivande turrar. Tänk vad mycket tid och pengar man skulle spara.. O tjäna Citera
ea_0707 Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 trivs riktigt bra med livet atm! kommit igång med träning ordentligt, såväl styrketräning som kondition vilket känns awesome bakade chokladbollar precis, blev jävligt degiga och gick inte rulla så bra.. nåja la in dom i frysen iaf Citera
Elitloppet Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Idag blev det grisback, så jag ska nog fanimej plåga mig själv med ett gymbesök imorgon jag också. Var där i Mars senast, undrar om kortet fortfarande fungerar. Citera
ebisumaru Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 UL guys. Kämpa! En annan har gått och blivit grissjuk i Kina. Har inte varit sjuk på hur många månader som helst, så det var på tiden nu. Givetvis turade jag in resans bästa hotell för att bli sjuk, så det är inte så illa. Hade varit värre om man låg på 2-stjärnigt vandrarhem i peking liksom. Ang. poker har jag kört mitt andra pass på resan, och båda har slutat upp. Kändes magiskt att lite händer fick stå tbh. Manglat in lite teori också, så jag känner mig fräsch och positiv till mitt game. Blir hursom super-mad-grind direkt när jag kommer hem. Den stora frågan är bara om man ska fortsätta skolan den 1a september eller försöka sneaka åt sig ett till studieuppehåll. Blir andra året på en universitetsutbildning. Jag vet att det egentligen inte är bråttom, men det är en bra utbildning och jag har turat in så att jag går i samma klass som två irl-polare. För övrigt är jag 22 år gammal. Tankar..? be cool stay in school Citera
Supertequila Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Du borde ställa lite kuggfrågor för att se om han ens förstår. Typ fråga om hans approach är GTO eller explo. Säga att du tycker att det är svårt att balansera bluff-frekvensen så det ligger i paritet med NashEq. O så lite mer namedropping... tror Slaktavfall kan va bättre på sånt än mig. Och se vad han svarar liksom Citera
NikLasVegas Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Sista stycket är guld! Izy heter btw Johan Citera
Eblinho Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 rom Transporter Express Kundtjänst <expresskurir@gmail.com Kristoffer! För att kunna ta tag i problemet så måste vi analysera vart problemet ligger. Jo jag jobbar så här att jag tar 200kr/h för teoretisk hjälp, dels att försöka besvara alla dina frågor, hjälpa dig med tänkandet, försöka analysera vart ditt problem är och kunna lösa det. Ett exempel, är att du skulle kunna sitta och spela nätpoker, och att jag iaktar dig medans du spelar. Så får jag se hur du spelar. Och hjälpa dig därifrån. Sen om du vill öka din bankrulle så skulle jag kunna spela åt dig med dina pengar som insats. Men med 1000kr som minimun insats. Jag tar dock 50% av vinsten för att jag har hög vinstrate. Så vinner vi jag ex 3000 :- åt dig tar jag 1000kr. Allt vi gör som vinst tar jag 50%. Jag tar alltså inte din insats som vinst. Jag står dock inte för förlust. Mvh Johan fick ett identiskt mail Citera
JohnH Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 "Ny lönedeal: Kan vi inte köra en headsuppmatch efter ett par lektioner så vi får se om jag blivit bättre? Jag lägger in halva min rulle, 10k, mot 10k för dig?" Citera
Sladdafan Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 fick ett identiskt mail Samma här! Gillar "står dock inte för förlust" Ska försöka fixa ett möte me han Citera
Recommended Posts