Watoz Postad 22 Juli , 2010 Rapport Postad 22 Juli , 2010 I morrn ska jag ge mig in i musikbranschen, som manager till min lillasyster. De hörde av sig då de hade sett ett klipp med henne då hon sjöng och ville träffas och prata lite. Jag skall göra henne till nya Lady Gaga och tjäna mig en kapsäck full med moneys. Nu nattgolf, booooooom! Citera
iamivar Postad 23 Juli , 2010 Rapport Postad 23 Juli , 2010 okej längesen det var whine nu, men jag springer så jävla dåligt att man bara skrattar åt varje pott. en plussession på hela månaden, och det var minimalt plus också. gulat en miljon eller mer på prima. kommer förmodligen aldrig nå ath igen asjhdbfasdfhkakdshbfasbkfhsjdhfjahbjdfsdfasdfasdf Citera
boman Postad 23 Juli , 2010 Rapport Postad 23 Juli , 2010 älskar din signatur anyways! den kommer man långt på.. Citera
-PK- Postad 23 Juli , 2010 Rapport Postad 23 Juli , 2010 Vart är Darin Lårlimpa? Vad har vi sagt om luckan? Citera
tallkotten Postad 23 Juli , 2010 Rapport Postad 23 Juli , 2010 Vad har vi sagt om luckan? Stänger luckan nu för wåfflan och jag ska grinda8-) Ska försöka få 10k för att hålla luckan stängd i 10h. Wish me luck8-) Citera
-PK- Postad 23 Juli , 2010 Rapport Postad 23 Juli , 2010 Hahah, vaa, det är kört redan förstår du väl? Men stort lycka till iaf så ses vi! Citera
tallkotten Postad 23 Juli , 2010 Rapport Postad 23 Juli , 2010 stäng igen limpfacket Lugna ner dig lillskit. Spring iväg till hemköp åt mig. Vill ha ett sexpack dietcoke och en micromåltid! Klockar dig. gogo Citera
tallkotten Postad 23 Juli , 2010 Rapport Postad 23 Juli , 2010 Hahah, vaa, det är kört redan förstår du väl? Men stort lycka till iaf så ses vi! Ja du har så rätt. 3outad med 19pers kvar i en rushturre. FML:roll: Citera
iamivar Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 Okej, nu är jag 100% gul på prima. På riktigt. Jag hade väldigt mycket pengar inne när jag var på ath. Sista sessionen var bland de största skämten någonsin. Har pokerexistentiella funderingar på luppens vis. Allt som har med poker att göra är bara så jävla tråkigt och vidrigt. Citera
Elitloppet Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 Har pokerexistentiella funderingar på luppens vis. . Standard förfest hemma hos Luppen. MVH MartinNuts nuff said Citera
Watoz Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 Vakna upp å såg ett stort hål i vardagsrums fönstret idag + att iphonen är trasig. Då vet man att de har vart rock n roll efterfest Citera
emop1 Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 grattis till det oslagbara världsrekordet i såväl fylla som dårskap Citera
Watoz Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 grattis till det oslagbara världsrekordet i såväl fylla som dårskap Så går de när man vart nykter en månad+ (grym brag) Citera
GG Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 tjena watz, det snackades om dig på stan! Citera
GG Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 Blev precis utsatt för den sjukaste jävla idiotin nånsin. Var i helsigborg och skulle ta tåget tillbaka till Lund. Det var ett par minuter försenat så hann precis med det men hann inte köpa biljett. Sätter mig och väntar på att konduktören ska komma, till slut dyker hon upp den feta jävla subban. Jag säger att jag inte hann köpa biljett innan och skule vilja göra det nu. "nej fdet går inte ge mig ditt leg, 800 kronor böter blir det, ok?" Jag ser ut som en fågelholk ett tag innan jag får ur mig ett ööh ok. Sen frågar jag vad fan hon håller på med och varför man inte får köpa biljett på tåget. Tydligen skulle jag ha letat reda på henne när jag klev på och sagt att jag inte hann och köpt en biljett. Nu kokar jag och slår handen i bordet och frågar varför jag köpt biljett på tåget ungefäör 2931092438928u93892 8gånger tidigare. Till slut blir vi avkastade från tåget 2 stationer från lund och fick sitta där i en timme. Guld ÄÖckliga feta kossa Citera
Supertequila Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 Och så skördar vi feminismens frukter när även feta kossor sticker upp. Här nere slipper man dock sånt. Folk vet sin plats. Man ger personalen 50 kr o får höra Yes Boss resten av dagen. Citera
_mowmow Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 Och så skördar vi feminismens frukter när även feta kossor sticker upp. Här nere slipper man dock sånt. Folk vet sin plats. Man ger personalen 50 kr o får höra Yes Boss resten av dagen. +1 Citera
Sladdafan Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 Blev precis utsatt för den sjukaste jävla idiotin nånsin. Var i helsigborg och skulle ta tåget tillbaka till Lund. Det var ett par minuter försenat så hann precis med det men hann inte köpa biljett. Sätter mig och väntar på att konduktören ska komma, till slut dyker hon upp den feta jävla subban. Jag säger att jag inte hann köpa biljett innan och skule vilja göra det nu. "nej fdet går inte ge mig ditt leg, 800 kronor böter blir det, ok?" Jag ser ut som en fågelholk ett tag innan jag får ur mig ett ööh ok. Sen frågar jag vad fan hon håller på med och varför man inte får köpa biljett på tåget. Tydligen skulle jag ha letat reda på henne när jag klev på och sagt att jag inte hann och köpt en biljett. Nu kokar jag och slår handen i bordet och frågar varför jag köpt biljett på tåget ungefäör 2931092438928u93892 8gånger tidigare. Till slut blir vi avkastade från tåget 2 stationer från lund och fick sitta där i en timme. Guld ÄÖckliga feta kossa Std e väl att man kan köpa på tåget men de blir lite dyrare? Citera
Starfitter Postad 25 Juli , 2010 Rapport Postad 25 Juli , 2010 mkt std nere i skåne tyvärr, dock brukar man kunna snacka sig ur det... Citera
Watoz Postad 25 Juli , 2010 Rapport Postad 25 Juli , 2010 Spelar just nu min sjuuuuuukaste HU någonsin. Skottar 25-50 cap hu på fyllan . Börja med att backa 8k och hade bara 2k kvar på kontot för att sedan hitta suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper fisken, så de ser ut att bli ett cg rekord. Viiiiiidriga swings dock då han stoppar pre varannan hand och suger ut värre än emop. Edit: Och där vart han töm för 6757675 gången och lämnade. Bokade ett cg-rekord iaf. Guld.... Citera
Recommended Posts