Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit

Recommended Posts

• Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hade inte tänkt lira nåt på dagen idag men blev intjatad på SvS av Clementz som hade hittat några guldbord han var tvungen att lämna.

Föga förvånande drämde man iväg 25 lax på ett par timmar så nu börjar SvS-rullen sina igen : ) U owe me Clempa.

Motivation slår klass Puni! Det funkar inte att bara ställa in skorna och hoppas på det bästa, även om man heter facit i mellannamn.

Postad

Asså PLO ärju som holdem lär ha varit 2003 :-) Fisken betalar av liksom!

***** Hand 2029689317 *****

10.00/20.00 Omaha (PL) - den 14 februari 2010 09:51:34

Table OH 28 (Real /Cash Game )

Seat 4: leo (5009.00)

Seat 3: Elegi (1500.00)

leo post SB 10.00

Elegi post BB 20.00

** Deal **

leo [4h, 10c, 7h, 8c]

Elegi [N/A, N/A, N/A, N/A]

*** Bet Round 1 ***

leo Raise to 60.00

Elegi Raise to 180.00

leo Call 180.00

*** Flop(Board): *** : [3c, 4d, 7s]

*** Bet Round 2 ***

Elegi Check

leo Bet 180.00

Elegi Call 180.00

*** Turn(Board): *** : [3c, 4d, 7s, 7d]

*** Bet Round 3 ***

Elegi Check

leo Bet 300.00

Elegi All-in 1140.

leo Call 1140.00

*** River(Board): *** : [3c, 4d, 7s, 7d, 3s]

*** Showdown *** : Rake: 3.00 Total Pot: 2997.00

leo [4h, 10c, 7h, 8c] Full house Win: 2997.00

Elegi [3h, Ac, 10d, Kd] Three of a kind, threes Win: 0.00

Seg helg annars, plussat men bara lite. Var 19k euro upp ett tag i fredags när jag spelat nl1k som högst och riktigt nöjd, svingade sen ner via nl2k och är atm typ 3-4k upp för helgen...

Nöter cg idag med, inga donkaments!:-)

Postad
Youtube-länkar för oss lata uppskattas!

De har inte släppt dem i youtube-klipp ännu men sändningarna visas i flash, se övre högra hörnet på sidan ikväll kl.20 så hittar du en länk till live-streamen. Jag postar länken när det drar igång.

Postad

Man får ju spela lite för att det ska bli spännande. La precis bets på Tod Lodwick och Felix Gottwald som guldmedaljörer i nordisk kombination. Aldrig hört namnen förut och vet inte vilka länder dom kommer från. Heja heja!

Postad
Man får ju spela lite för att det ska bli spännande. La precis bets på Tod Lodwick och Felix Gottwald som guldmedaljörer i nordisk kombination. Aldrig hört namnen förut och vet inte vilka länder dom kommer från. Heja heja!

Sitter bland folk och började fnissa lite pga av din post. fyy. :)

Postad

Segt luppoas :(

Idag vart de visst inge tours, hade tänkt klämma in en jäkla massa. Men pga av att tjejen jag träffar atm ville "prata lite seriöst" så vart de minsann inge lir :S. Vilken toffel man är ändå....

Postad
Segt luppoas :(

Idag vart de visst inge tours, hade tänkt klämma in en jäkla massa. Men pga av att tjejen jag träffar atm ville "prata lite seriöst" så vart de minsann inge lir :S. Vilken toffel man är ändå....

mer info, tack.

Postad

hej. det går inte att vinna på poker, tänkte bara att alla skulle veta det.

jag trodde jag hade sprungit dåligt nån gång förut, men det här är det överlägset vidrigaste jag varit med om... :S

rivit av 85k/40 inköp på 2 veckor nu ehehhehehehe så jävla äckligt.

brukar inte hända att pokern påverkar mitt humör mer än en dag lr så, men nu mår jag fan dåligt :(. man får ju vara glad om man är nära ath till midsommar