pisak84 Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 För en ganska simpel fråga per e-mail? Stämmer det att det inte finns varken livechat eller telefonnummer till support? Citera
dimension5 Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Runt 2 dagar och ibland får man inget svar.Klart sämsta supporten av pokerbolagen. Citera
XeroxFin Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Support 24/7, alltså vad som helst mellan 24 h och 7 veckor. Citera
pisak84 Postad 25 November , 2009 Författare Rapport Postad 25 November , 2009 Support 24/7, alltså vad som helst mellan 24 h och 7 veckor. hahaha... fast det är nog funny cause it's true Citera
pisak84 Postad 26 November , 2009 Författare Rapport Postad 26 November , 2009 nu 48h sen frågan skickades, inget svar än. fick dock detta för 39h sedan: "This message was automatically sent from Full Tilt Poker, and no response is necessary. We have received your email regarding Bank Transfer, and a representative will respond to you shortly. Thank you for playing at Full Tilt Poker." men snart så? Citera
Gnopps Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Ibland har det tagit ett par dagar för mig, ibland har jag aldrig fått något svar. Citera
jacob1983 Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 full tilt har så jävla dålig support.. för att vara en så stor sida.. Har väntat 55 timmar nu på svar Citera
mattsan Postad 5 December , 2009 Rapport Postad 5 December , 2009 fulltilt är ett stort skämt, ibland tar det 3h att svara, ibland 7 dagar och allt som oftast inget svar alls, sjukt irriterande. Citera
mattsan Postad 5 December , 2009 Rapport Postad 5 December , 2009 Kan inte förstå hur en stor pokersite kan ha så sjukt kass support?!??! stars svarar inom 1h och har bra svar istället för "standard" svaren från fulltilt som är Dear nancy, we will respond soon. Citera
byling Postad 5 December , 2009 Rapport Postad 5 December , 2009 Kan inte förstå hur en stor pokersite kan ha så sjukt kass support?!??! stars svarar inom 1h och har bra svar istället för "standard" svaren från fulltilt som är Dear nancy, we will respond soon. Folk spelar ju där ändå,trots att deras support suger grisnäsa. Citera
mattsan Postad 5 December , 2009 Rapport Postad 5 December , 2009 Folk spelar ju där ändå,trots att deras support suger grisnäsa. Ja, gamesen är ju bra. Man kan dock bli galen och vilja byta site p.g.a deras sjukt kassa support. Hoppas verkligen nån som har något slags ansvar på fulltilt läser denna tråd Citera
FilenAce Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 Vad är det för jävla support som inte svarar ? Citera
XeroxFin Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 Vad är det för jävla support som inte svarar ? Full Tilts support. Citera
jo_ocke Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 har en ganska bra erfarenhet av FTP support. Citera
Dandy Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 För en ganska simpel fråga per e-mail? Stämmer det att det inte finns varken livechat eller telefonnummer till support? Kan man skriva på svenska till FTP eller är det endast engelska? Citera
XeroxFin Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 Du kan skriva på svenska, och skicka det till support-se@fulltiltpoker.com (kan skicka till vanliga support@fulltiltpoker.com också). Det borde vara -se som svarar i vilket fall som helst, så svaren är lika värdelösa som vanligt , om du öht får något :roll: . Citera
Dandy Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 Du kan skriva på svenska, och skicka det till support-se@fulltiltpoker.com (kan skicka till vanliga support@fulltiltpoker.com också). Det borde vara -se som svarar i vilket fall som helst, så svaren är lika värdelösa som vanligt , om du öht får något :roll: . Okej, tackar. Får hoppas jag har lite tur då! Citera
The Grand Bark Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 Inte ens deras egna Red Pro's får kontakt med supporten när det behövs. http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/pearljammers-gf-getting-hacked-sooo-sick-675531/ Citera
Dandy Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 För en ganska simpel fråga per e-mail? 36 timmar tog det för mitt senaste, helt ok tycker jag. Citera
Soni Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Det tog väl 2 veckor för mig att få svar senast jag skickade till dem, Och en gång fick jag inget svar alls.. Gillar siterna som har livechat, mkt bra mkt bra Citera
ibmachine Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 Supporten utmärker sig igen: "The hacker managed to crack Nguyen’s password and even though Turner realised the situation right away, nothing could be done. He couldn’t contact Full Tilt’s support. Turner managed to chat with the hacker but it had no impact. “I’m pissed, I’m a red pro and have no way of getting in touch with anyone at support while I watch all 30k (of my money for the record since I back her) that I have on her account pissed away”, Turner writes." http://www.highstakesnews.com/2010/01/06/tracey-xtracey-nguyen-got-hacked-on-full-tilt-hacker-blew-off-30000/ Citera
Recommended Posts