blaenda Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 Hur kommer Mörk-SM online att spelas? Med ante som ifjol eller med mörkar a la Texas som live-mörk i år? Satelliterna har körts med ante, men som strukturen anges i klienten ser det ut som om det ska vara bara mörkar.?? Citera
blaenda Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Postad 23 November , 2009 Eftersom ingen annan svarar på min fråga så gör jag det själv. Mörk-SM kommer att spelas med ante, trots att det står "Blinds 50/100 etc" i beskrivningen av Betting structure, Citera
archtila Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Eftersom ingen annan svarar på min fråga så gör jag det själv jag hade en kompis en gång vars pappa (som var skild) köpte julklappar åt sig sj... Citera
Ola Brandborn Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Tur att jag hittade hur man kunde "nedgradera" klienten så att gamla fyrfärgskortleken kan användas, är ju ett krav för mörkpoker. Citera
archtila Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Tur att jag hittade hur man kunde "nedgradera" klienten så att gamla fyrfärgskortleken kan användas, är ju ett krav för mörkpoker. å du tycker jag är korkad? aaaaaaaaaaja Citera
Saint_Bjorn Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Eftersom ingen annan svarar på min fråga så gör jag det själv.Mörk-SM kommer att spelas med ante, trots att det står "Blinds 50/100 etc" i beskrivningen av Betting structure, Ja jag vill minnas att satten var med ante och helt utan blinds. Tur att jag hittade hur man kunde "nedgradera" klienten så att gamla fyrfärgskortleken kan användas, är ju ett krav för mörkpoker. Ska det vara smygvänligt krävs väl både Öberghs och att man håller i korten rent fysiskt (och att man inte har torra fingrar). Citera
sulla Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Tur att jag hittade hur man kunde "nedgradera" klienten så att gamla fyrfärgskortleken kan användas, är ju ett krav för mörkpoker. Är det krångligt? Skulle också vilja ändra. Helt galet att prima inte har en normal fyrfärgslek. Citera
Ola Brandborn Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Är det krångligt? Skulle också vilja ändra. Helt galet att prima inte har en normal fyrfärgslek.Inte krångligt alls, men jag antar att det blir sura miner om jag länkar till ett svenskt konkurrentforum Citera
sulla Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Inte krångligt alls, men jag antar att det blir sura miner om jag länkar till ett svenskt konkurrentforum Får lita på google då... Citera
Ola Brandborn Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Standard, ute med 666AA mot QQQQK Citera
sulla Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Stege på given mot lös bluffgubbe som lyckades få kåk på given Citera
Sorkoas Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 fick lov att smeta in det med kungar på shortstacken mot punkrock_kid. gick som det gick men kunde inte göra annat än att gambla när man vet att man var fisken i gamet. gl ni som är kvar! Citera
Bluwajt Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 fick lov att smeta in det med kungar på shortstacken mot punkrock_kid. gick som det gick men kunde inte göra annat än att gambla när man vet att man var fisken i gamet. gl ni som är kvar! vilken jävla sm-kung du är sorkoas! Citera
dinmammasdotter Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Ut på 70nånting mot ett högre 2par. Mörkpoker är inte min grej. Tar nya tag imorgon! GL ni som är kvar! Citera
Sorkoas Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 vilken jävla sm-kung du är sorkoas! skulle snarare kalla mig fantast. man är långt ifrån kung med så pass tuffa startfält . igår hade man forumräven watoz och mtt-legenden telefionkiosk på samma bord. helt omöjligt att vinna då utan att tura ju. Citera
Recommended Posts