Gå till innehåll

Online-SM på Unibet - officiell brag och whinetråd

Recommended Posts

Postad

Han som vann turren måste varit gött alkad när han drog av segerintervjun...

Han drog av nötkommentaren att det var en bra struktur, mja...

Bra om man e van vid turbo sngs möjligen :)

edit: Grattis till killen iaf

• Svars 546
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
lol, jag fick 9:e plats pengar (€5436.6) insatt på mitt konto istället för 2:a (€43173) :shock:

Ringde dock supporten fort som fan så förhoppningsvis blir det rätt snart...

OMG....Under hur många sekunder efter du sett den utbetalningen tänkte du: "Drömde jag bara att jag kom tvåa?"

Postad

Hehe, har fått mina pengar nu iaf så då kan man vara lugn igen, men man var ju lite orolig där ett tag helt klart. :-)

Mest sannolikt är nog att den som skulle betala ut pengarna gick efter våra placeringar när vi kom till finalbordet då jag låg 9:a då. Så det var nog några stycken som hade fått mer än vad de skulle in på sitt konto om de hade tittat efter runt 14-15 tiden. Jag upptäckte det ca 14.30-14.45 iaf och ringde supporten direkt som sagt.

Postad

någon som har hört nått om unibet open paketen som utlovades till alla sm-vinnare, inklusive alla på finalbordet i main? jag har försökt maila supporten om detta men inte fått nått svar. Och nu när man ser hur de skötte utbetalningen av pengarna till finalisterna i main event börjar man bli lite orolig över att man ska gå miste om sitt paket...

Postad
jag känner han. kan dock inte skicka pm här av någon anledning

Verkar som man måste ha varit medlem i ett visst antal dagar innan man kan skicka PM, om du inte kan be någon moderator om hjälp. Skicka PM till mig så fort du kan

Postad
Undrar om nian fick din utbetalning då?

Ha ha nej den fick jag :). Tänkte att nu ringer dom snart från Unibet och ska skamset förklara att dom satt in 23k euro för mkt på mitt konto!

Tog 30 minuter innan en skamsen kundtjänstrepresentant ringde och förklarade att dom måste ta tillbaka mellanskillnaden ha ha!

Förre

Postad
Haha, verkar som alla som lirat nån sm turnering blivit autoreggade till en 5 euros turnering ikväll som INTE går att avregga sig från. Blir nog inte många sit out där inte .WP Unibet

konstigt, imorse var man tvungen att regga sig....

Postad
konstigt, imorse var man tvungen att regga sig....

Du är registrerad till pokerturneringen Poker-SM Andra chansen som startar kl. 18.00 den 5 december. Förstapris är utöver prispotten ett Unibet Open Budapest-inköp. Du spelar turneringen gratis eftersom du deltog i Poker-SM Online men för andra spelare kostar den €5,50.

Postad
Du är registrerad till pokerturneringen Poker-SM Andra chansen som startar kl. 18.00 den 5 december. Förstapris är utöver prispotten ett Unibet Open Budapest-inköp. Du spelar turneringen gratis eftersom du deltog i Poker-SM Online men för andra spelare kostar den €5,50.

vårda mina marker väl :)