Gå till innehåll

Online-SM på Unibet - officiell brag och whinetråd


Juggler

Recommended Posts

  • Svars 546
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja hade det varit jag så. Skönt med killar med koll. Ta sig tiden och skriva en kommentar om det inträffade bara för att gratulera fel kille.

 

Wp sir!

 

 

 

Förre

Grattis till SM-guldet. Förre. Härligt med en riktigt reko kille som jojje2k som silvermedaljör dessutom, svensk pokers nya ansikte mot allmänheten. Ta tillvara på denna chans nu och dra till med något jättetrolleri så kommer du vara en legend i mina ögon livet ut. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kul grej:

 

Sitter i skolan och programmerar samtidigt som jag hör två tjejer snacka om en av deras kompis hade ringt upp dem och sagt att han hade vunnit 7 rätt på lotto häromdagen (ca 1m kr). Därefter hade denne spelat SM main event på unibet och kommit 2:a (CPTiger). Sjukt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kul grej:

 

Sitter i skolan och programmerar samtidigt som jag hör två tjejer snacka om en av deras kompis hade ringt upp dem och sagt att han hade vunnit 7 rätt på lotto häromdagen (ca 1m kr). Därefter hade denne spelat SM main event på unibet och kommit 2:a (CPTiger). Sjukt..

 

Vad kan man säga, I'm on a roll... :-D

Fast vinsten och sm-titlen hade ju varit pricken över i:et förstås ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...