snej Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Misstänker att de som ligger bakom forumet egentligen aldrig får så mkt positiv kritik utan att användarna tar det mesta för givet och bara säger till om något är dåligt.Vill därför bara passa på att tacka vår partneransvarige David, som hjälpte mig att få mitt pokerkonto, som låsts helt utan grunder, upplåst igen. Så känner du att någon hjälpt dig med något, varför inte passa på att säga tack. Det var allt jens Citera
Partneransvarig Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Misstänker att de som ligger bakom forumet egentligen aldrig får så mkt positiv kritik utan att användarna tar det mesta för givet och bara säger till om något är dåligt.Vill därför bara passa på att tacka vår partneransvarige David, som hjälpte mig att få mitt pokerkonto, som låsts helt utan grunder, upplåst igen. Så känner du att någon hjälpt dig med något, varför inte passa på att säga tack. Det var allt jens Tack själv Jens, min dag blev helt plötsligt lite trevligare Citera
JELLJUN Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Misstänker att de som ligger bakom forumet egentligen aldrig får så mkt positiv kritik utan att användarna tar det mesta för givet och bara säger till om något är dåligt.Vill därför bara passa på att tacka vår partneransvarige David, som hjälpte mig att få mitt pokerkonto, som låsts helt utan grunder, upplåst igen. Så känner du att någon hjälpt dig med något, varför inte passa på att säga tack. Det var allt jens +1 Citera
Recommended Posts