HarryPkr Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 jag tycker alla som använder ordet golare i olika former och med olika ändelser ska käka krossat glas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 ja, om det är ens jobb är det givetvis moraliskt korrekt. samma sak med att stena kvinnor som blivit våldtagna, är det ens jobb så är det... Hur ska man annars hantera att de legat med andra män? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 jag tycker alla som använder ordet golare i olika former och med olika ändelser ska käka krossat glas Dåliga personliga erfarenheter från när gubbarna kom på dig med att gola va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 jag tycker alla som använder ordet golare i olika former och med olika ändelser ska käka krossat glas Jag skriver upp det ngnstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pt-_- Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 vidrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Dåliga personliga erfarenheter från när gubbarna kom på dig med att gola va? jag förstår inte vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Jag skriver upp det ngnstans. mm är nog bäst så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 jag förstår inte vad du menar Han menar ju förstås att du troligtvis är ett kräk som GOLAT ner någon/några. Dessa i sin tur har hämnats, troligtvis genom att låta deras ådriga penisar penetrera ändtarm på dig, eller dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Ni är varnade ... mullvaden (xxxxx) är varnad. Vi vet vem du är! Så denna någon har ett pf nick på fem bokstäver? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Så denna någon har ett pf nick på fem bokstäver? Good damn, It´s Jello Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Mullvaden loggar dagböcker och bloggar. Hoppas han loggar min dagbok förresten, jag backar så inåt i helvete just nu. Kan jag göra avdrag för mina förluster då? Eller är det bara "one way"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Bara one way. Inte för att det spelar mig någon roll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Bara one way.Inte för att det spelar mig någon roll Bra att veta *tummen upp* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Så denna någon har ett pf nick på fem bokstäver? då gissar jag på emop1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 då gissar jag på emop1 Cant be! Han har hängt e Fernas dagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Måste vara årets sämsta trådstart om du ändå inte ska ge mer info Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Ni är varnade ... mullvaden (xxxxx) är varnad. Vi vet vem du är! Vaddå vi? Det är ju bara du som vet än så länge! EDIT: Om du inte menade dig *och* mullvaden. För då blir det ju ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 IMO: Någon tar sig an jobbet att göra en FET lista på alla aktiva PF medlemmar som inte bara lurkar och förmodligen känner några IRL. Och så diskuterar folk här i tråden och namn utesluts eftersom. typ som att spela "Vem Där?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Är det inte bara skatteverket som gör sitt jobb då, de är ju läskunniga och kan lägga ihop ett och ett... Folk gillar ju att lägga ut vinster i dagböcker och bloggar. Jag antar att det är stora turneringsvinster som avses i främsta hand? Skönt att jag tagit principbeslut att inte grinda Stars eller Tilt frekvent utan bara då och då, och om man någon gång skulle råka klonka rejält så skulle jag skatta på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Jag antar att det är stora turneringsvinster som avses i främsta hand? Skönt att jag tagit principbeslut att inte grinda Stars eller Tilt frekvent utan bara då och då, och om man någon gång skulle råka klonka rejält så skulle jag skatta på det. Jag betalar alltid skatt. Dessutom ljuger jag aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
renad Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Finns det seriöst någon som sitter här och typ oj nu vann Eisen igen och sätter sig och skriver till skattemasen? tror jag fan inte håller med Brandborn däremot att masen läser själv och vet vilka en del är/ försöker ta reda på. mer troligt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Good damn, It´s Jello sa ju det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Geewhiz förslag är ju golden, måste bara kunna narrow it down a bit först. Jag är lite nyfiken på om han har skrivit i den här tråden, vet att om jag skulle vara en sån fitta skulle jag gjort det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Finns det seriöst någon som sitter här och typ oj nu vann Eisen igen och sätter sig och skriver till skattemasen? Å andra sidan, spelar det någon roll? Du la ditt färgdrag på floppen, sen spelar turn och river ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts