Gå till innehåll

Vi har en mullvad/angivare bland oss. Vad tycker vi om det?


Cyntax

Recommended Posts

Det finns minst en mullvad här på forumet som tipsar SKV om pokerspelare som lirar på bl.a. PokerStars och inte skattar för sina vinster.

 

Mullvaden (den som jag vet vem det är) loggar dagböcker och bloggar. Han tar också reda på personens riktiga namn (inte så svårt då han är ganska känd och kompis med flera här) och där efter gör han en anmälan till SKV.

 

Ni är varnade ... mullvaden (xxxxx) är varnad. Vi vet vem du är! :twisted:

 

/Cyntax

 

fotnot: Ja, jag vet att man ska betala skatt för vissa pokervinster. Men tjallare/angivare står inte högt på min julklappslista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 241
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mullvaden (den som jag vet vem det är) loggar dagböcker och bloggar. Han tar också reda på personens riktiga namn (inte så svårt då han är ganska känd och kompis med flera här) och där efter gör han en anmälan till SKV.

 

Men.. jag har ju också mullvader på SKV... så jag vet iaf vem en (han) är!

 

Ni är varnade ... mullvaden (xxxxx) är varnad. Vi vet vem du är! :twisted:

 

/Cyntax

 

fotnot: Ja, jag vet att man ska betala skatt för vissa pokervinster. Men tjallare/angivare står inte högt på min julklappslista.

 

Nej, det kommer aldrig att ske. Jag är inte 100% säker, bara 99%. Det räcker alltså inte.

 

?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...