Supertequila Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Hade vart jobbigt o förklara sig om golaren hade 12 bokstäver i sin nick.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Detta är en tråd om pokerspelare som betalar skatt. Hur kan det vara OT?Ta och kamma dig. Är det? Har du ens läst rubriken? Alla andra har slutat gå OT så vore ju lite respektfullt om du kunde göra det samma då övriga har vett att låta bli att svara på dina inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Hade vart jobbigt o förklara sig om golaren hade 12 stavelser i sin nick.... Antar att du menar bokstäver. Ett nick med 12 stavelser är ett jäkla långt ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Antar att du menar bokstäver. Ett nick med 12 stavelser är ett jäkla långt ett. Ban för felcitering imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 slutade läsa efter första två sidorna. Har "tjallaren" blivit outad ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Ban för felcitering imo. Hörru juristen - det är fult att ljuga! slutade läsa efter första två sidorna. Har "tjallaren" blivit outad ännu? 99% att det är Jello. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 .o Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Hörru juristen - det är fult att ljuga! "Sanningen är inte absolut", är det första man lär sig på juristlinjen. Btw fler bevis i Jello-frågan. Jag frågade Jello på msn igår: Är du golaren? Han sa: Nej. Helt uppenbart att han skulle ljuga om det, om det vore han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 slutade läsa efter första två sidorna. Har "tjallaren" blivit outad ännu? "Sanningen är inte absolut", är det första man lär sig på juristlinjen. Btw fler bevis i Jello-frågan. Jag frågade Jello på msn igår: Är du golaren? Han sa: Nej. Helt uppenbart att han skulle ljuga om det, om det vore han. Ajdå, där försa han sig. Case closed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Jag frågade Jello på msn igår Att klämma in en not so hidden på STs vis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Att klämma in en not so hidden på STs vis! Kunde inte med o inte acceptera när stackaren addade mig... Nu ångrar jag mig förstås o är orolig för att han ska gå o gola på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 inte för att jag har någon aning om vem emop1 är men hans nick passar ju väldigt bra in på "4 eller 5 bokstäver".. om man nu ska exploita cyntax utalande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Ban för felcitering imo. Wow, du är SÅ rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 inte för att jag har någon aning om vem emop1 är men hans nick passar ju väldigt bra in på "4 eller 5 bokstäver".. om man nu ska exploita cyntax utalande Nah, tror Emop1 får utlopp för sina aggressioner i officeSE.s dagbok och resten av tiden mår som en prins. Wow, du är SÅ rolig... Nu förstår jag ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 ST ljuger, han är fetblockad på msn eftersom han envisas med att försöka skicka trojaner med jämna mellanrum (eller bara porrsurfar orutinerat, vet inte vilket). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 ST ljuger, han är fetblockad på msn eftersom han envisas med att försöka skicka trojaner med jämna mellanrum (eller bara porrsurfar orutinerat, vet inte vilket). Låter ju jätte trovärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Dags att stänga tråden nu, för mycket OT och skit. Spelar ni på siter utanför EU, ens om ni är osäkra, skriv inte om era resultat och liknande om ni inte vill skatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts