Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

var nyss inne och kollade på svs och såg att | | satt och spelade på 8 bord 2.5/5 och 5/10 , hur är detta möjligt när det inte ens går att få upp fler än 5 bord eller är det jag som är helt ute på den berömda cyckeln?:shock:

Postad

Nej asså jag sökte på honom och gick in på borden och han satt och spela på alla borden, och det med att du ställer dig i kö stämmer för övrigt inte heller. du måste sitta vid bordet för att det ska stå på sök att du spelar, testa själv.

btw. ingen tråd för att avslöja något, utan bara undrar hur detta kan komma sig?

Har även print screen på det för skojjs skull. :-)

Postad
lol nej

vad menar du? både jag och en polare har gått in och kollat om det kommer upp något bord om man ställer sig i kö, verken om man söker på sig själv eller om någon annan gör det kommer det upp. rätt så orellevant egentligen då han satt och spelade på 8 bord och sen gick ner på 5 efter ett tag helt plöstligt som lol1ng skrev.

Postad
Nej asså jag sökte på honom och gick in på borden och han satt och spela på alla borden, och det med att du ställer dig i kö stämmer för övrigt inte heller. du måste sitta vid bordet för att det ska stå på sök att du spelar, testa själv.

btw. ingen tråd för att avslöja något, utan bara undrar hur detta kan komma sig?

Har även print screen på det för skojjs skull. :-)

jo det stämmer. det räcker med att klicka på "ja" när det blir din tur i kön så "sätts" du vid bordet, när någon letar på dig så står det att du sitter vid 8-10bord. får samma fråga av fiskar dagligen och brukar säga att jag fuskar, och ni verkar gå på det dagligen.

det är inte fysiskt möjligt för dig att ta ett screenshot när någon spelar 8 bord, för att du själv kan inte öppna 8st bord samtidigt. eller har du själv lyckats fuska upp fler bord?

dessutom kan man spela fler turneringsbord på sidan av cashgamsen men det visste alla redan kanske.

har vi missat något?

Postad

tryckte på dem var för sig och såg att han satt på alla, för övrigt blev jag avstängd från chatten på alla de borden just denna personen sitter på, börjar bli lite läskigt :mrgreen:

jaja förstår fortfarande inte vad ni menar med att det står att man spelar på 8-10 bord om man står i kö eller trycker på ta plats då jag kollat nu hur många gånger som helst.

Kanske är dum i huvet men i vilket fall som helst ska det inte gå att spela 8 bord.