Big Less Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Han är ett mediaspöke? Hittade några händer, men det är knappast några miljoner. http://www.pokerhand.org/?4640900 http://weaktight.com/1330949 Fast han blåser typ en tusing på ena handen. Spelar han sådär behövs inte mycket mer än 500-600 händer för att torska 470 000. Citera
DrRoland Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Han är ett mediaspöke? Hittade några händer, men det är knappast några miljoner. http://www.pokerhand.org/?4640900 http://weaktight.com/1330949 Tillhör Ongame/Betsson ens de sajterna som trackas av Ptr? Citera
Joeduck Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Fast han blåser typ en tusing på ena handen. Spelar han sådär behövs inte mycket mer än 500-600 händer för att torska 470 000.Visst, men märkligt att nicket inte är mer sökbart då.Måste vara ett retard om man spelar sådär standard. Borde låsas in imo. Citera
NazguLKiNG Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Han spelade ju för övrigt på många fler sajter än betsson verkade det som, så eventuellt andra nick där Citera
Starfitter Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Visst, men märkligt att nicket inte är mer sökbart då.Måste vara ett retard om man spelar sådär standard. Borde spela HU mot mig imo. fyp it Citera
HarryPkr Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Hur kommer det sig att en snygg kvinna väljer att vara tillsammans med och föda en sån persons barn? Jag menar bruden ligger på BB och ska föda ungen samtidigt som idioten spelar bort deras besparingar. Vad är det för fel på vissa kvinnor? en snygg kvinna? såg vi samma program? Citera
Starfitter Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 en snygg kvinna? såg vi samma program? snygg för oss som lever i den dödliga världen kanske? Citera
byling Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Iofs så drog han en vals när han snackade om bonusen där,han hade varit inne o fingrat i syltburken igen,övertygad om det. Allt kommer nog inte fram i tv.... Citera
Lobo Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Hur kommer det sig att en snygg kvinna väljer att vara tillsammans med och föda en sån persons barn? Jag menar bruden ligger på BB och ska föda ungen samtidigt som idioten spelar bort deras besparingar. Vad är det för fel på vissa kvinnor? BB... Big Blind, äsch.., det var inget. Citera
kravmärkt Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 jag tycker hon var fin i vissa vinklar. o lite smink så Citera
HarryPkr Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 i vissa vinklar. o lite smink så jag är för elak ibland Citera
Kenan83 Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 jag är för elak ibland Det var en klockren analys ju Citera
sunray Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Läste Aftonhoran igår och där stog det att första gången han spelade nätpoker vann han 400000 kr. Hmm... Citera
AdslVerbe Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Han lät lite otacksam när han fick bilen tycker jag . Citera
XeroxFin Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Han lät lite otacksam när han fick bilen tycker jag . Superstandard på Lyxfällan med alla Anna Anka-wannabees. "Det e så jävla äckligt, så jävla oufrrräscht!" Citera
WokadGnu Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 i vissa vinklar. o lite smink så Citera
Bluwajt Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 "nu spelar dom bara med öppna kort" haha Citera
JagGårGul Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Tycker att hela grejjen e ganska hemsk egentligen. Spelets baksida är nog grymmare än vad många här tror. Tex. killen i Halmstad för 1-2år sedan som lånade 200K för att spela heltid. Slutade med självmord:cry: Nä, jag tycker man ska tänka sig för innan skämten blir allt för patetiska. Citera
Mikael1337 Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 "nu spelar dom bara med öppna kort" haha Undrar om killen hade lyckats vinna på nätet om hans motståndare också körde med öppna kort jag är inte säker ^^ Citera
bridge Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Visst, han försöker hålla skenet uppe, men han pratar om att ta slut på sitt liv flera gånger under programmet. Rätt så skrämmande. Citera
jonasmedz Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Visst, han försöker hålla skenet uppe, men han pratar om att ta slut på sitt liv flera gånger under programmet.Rätt så skrämmande. jag tolkade det som att det var förhållandet som skulle ta slut... men hade inte 100% fokus. hursomhelst, han försökte självklart spela/hade spelat igen när han "hittade" bonusarna. yeahright, "jag skulle bara in och stänga mitt största kontot som jag glömt stänga i flera månader trots att jag lovat att spärra alla konton... och sen ringde hon precis innan jag hann börja spela." kolla hans blick när han säger detta. det ser tom ut som han hittar på det samtidigt som han säger det. Citera
Bluwajt Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 Undrar om killen hade lyckats vinna på nätet om hans motståndare också körde med öppna kort jag är inte säker ^^ jag fattade det som att han gick från holdem till 5 korts stöt asså? HEHEHEH Citera
NazguLKiNG Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 Visst, han försöker hålla skenet uppe, men han pratar om att ta slut på sitt liv flera gånger under programmet.Rätt så skrämmande. Är ganska säker på att du missuppfattat hela skiten, han snackar om hans och frugans förhållande, inte om sitt liv.. Citera
Recommended Posts