Gå till innehåll

Lyxfällan 12/11


Limmet

Recommended Posts

  • Svars 72
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var verkligen illa, tjejen hotade att lämnade honom. Han hade torskat nästan 500 000kr.

 

Jobbar på ett krog där vi har ett par jack vegas maskiner. Där har vi några "grinders" som tror att dom kan vinna pengar på dom. Två av spelarna torskar säkert runt 10 000kr i månaden. Båda av dessa har fru/sambo och två barn vardera. Istället för att gå hem från jobbet kommer dom och spelar på maskinen.

 

Fick höra att en av dessa herrar har fått en utskällning av frugan och då sa han att "nu var det slut". I slutet av månaden, när lönen trillat in så var han tillbaka...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De bor Villa, Tjänar 35k/månaden tydligen p.ga att han är bra på det vad han gör. Hjälp? Orkade inte kolla mer än 2min. Kärringen lär ju lämna honom till slut ändå, även om någon berättar för honom hur korkad han är för tillfället.

 

"hej peter" säger killen och de skakar hand. "peter" säger han. så jävla fult.
Ännu fulare att ha en kollektiv ritual som alla måste följa vid handskakning. Vad skulle han sagt? "hej dejkännerjagfrånTeve"
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns det nåt bättre feel good-program än lyxfällan? numera i hård konkurrens med ullared förstås.

 

feel good? mår snarare dåligt. blir även förbannad av att se honom stå och flina när dom sätter upp pengarna på tavlan. visst, han har en sjukdom men det är så förbannat dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

feel good? mår snarare dåligt. blir även förbannad av att se honom stå och flina när dom sätter upp pengarna på tavlan. visst, han har en sjukdom men det är så förbannat dåligt.

Jag håller faktiskt med. Det är nog lite för alvarligt att skämta om. Jag tror att många spelar för mycket. Själv är det tiden jag försummar, jag har inte spelat för mer än jag har råd att förlora men det blir många timmar. På den låga nivå jag spelar blir det inte så stora svängningar. Men det är väl där det övergår i sjukdom när spärrarna släpper. Bra att baksidan av spelet kommer upp till ytan ibland!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Jag hade bonuspengar som väntade på mig"..

Det är sjukt djävulskt när vad som bara är att betrakta som rabatter kläds ut till gåvor.

 

Fick intrycket att han upplevde det som gåvor.

Några direkta "free money" bonusar har inte jag fått från betsson, men det händer ju att man får det från andra sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

feel good? mår snarare dåligt. blir även förbannad av att se honom stå och flina när dom sätter upp pengarna på tavlan. visst, han har en sjukdom men det är så förbannat dåligt.

 

Varför ska han inte det? Det löser inga problem att gråta, det är ju säkert skönt för den människa som kan hitta minsta lilla roliga eller bra i alla situationer... Dessutom är pengar inte allt här i livet. Jag skulle tex byta mitt goda ekonomiska sinne mot att få hitta mitt livs stora kärlek eller bara få vara glad/lycklig (om jag inte vore det redan :-) ) än att ha gott om pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är ett mediaspöke? Hittade några händer, men det är knappast några miljoner.

 

http://www.pokerhand.org/?4640900

Flop ($8.50, 2 players)

Hero bets $6.50, brudar33 raises to $107.25, Hero calls $100.75

http://weaktight.com/1330949

 

<PlayerNote

PlayerName=brudar33

ClassificationIndex=0

TimeStamp=1212680583

NoteText="NL400:

- 3bet 88 oop. Check-call QQ8 flopilla"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...