swalle Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Hej alla pokernördar! Jag har skrivit en uppsats om negativt beroende, med spelberoende som ett exempel. Nu skulle jag behöva en bild som symboliserar ett spelberoende väldigt bra. Vet att jag någon gång i mitt liv skymtat ett par som jag dock inte hittar via google, så om ni har några bra bilder vore det guldvärt. Tack på förhand.. Citera
Slasktratt Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Jag bildsökte på "poker" och "förlorare" och fick upp denna Det tyckte jag var lite Förlåt Ronny! Citera
Buellen Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Denna hittade jag. Den visar en möjlig konsekvens. Jag har själv bevittnat liknande resultat efter att utlånaren tröttnat. Ytterst tacksam att jag aldrig varit så beroende så jag lånat. Det måste vara hemskt att leva med lögnerna och pressen. Citera
Nidson Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Jag bildsökte på "poker" och "förlorare" och fick upp denna Det tyckte jag var lite Förlåt Ronny! He he. Man spelar alltid poker i ett mörklagt rum så man inte drar onödig uppmärksamhet till sig. Citera
swalle Postad 9 November , 2009 Författare Rapport Postad 9 November , 2009 Tänkte använda mig av den tills jag såg att artikeln där bilden kommer ifrån handlar om en väldigt framgångsrik pokerspelare. Känns inte lika kraftfullt. Ingen som har någon bättre bild än så här? =) Citera
Slasktratt Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Tänkte använda mig av den tills jag såg att artikeln där bilden kommer ifrån handlar om en väldigt framgångsrik pokerspelare. Känns inte lika kraftfullt. Ingen som har någon bättre bild än så här? =) Ja, det är Rooney här på forumet. Har ju gått lite halvknackigt för honom på sistone men passar väl inte riktigt in. Citera
swalle Postad 9 November , 2009 Författare Rapport Postad 9 November , 2009 Ja, det är Rooney här på forumet. Har ju gått lite halvknackigt för honom på sistone men passar väl inte riktigt in. Fick bli bilden ur denna artikel i brist på annat Citera
affe2000 Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Du vet om att du inte får använda andras bilder hur som helst va? Citera
swalle Postad 9 November , 2009 Författare Rapport Postad 9 November , 2009 Du vet om att du inte får använda andras bilder hur som helst va? Yes baby. Citera
n.gustafson Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 Med reservation för copy-right och dylikt. Det finns en mycket talande bild ur Owning Mahony när huvudpersonen, Hoffman, klämmer in sina sista marker i Black Jack efter en toksittning. Den hade gjort jobbet, osar uppgivenhet och förnedring. Citera
Recommended Posts