Legolas Postad 2 Mars , 2010 Rapport Postad 2 Mars , 2010 Fillipinerna är nöten ska du bo på stranden är det Davao som gäller där det även finns bra livegame. Finns bättre stränder med men inte nära till livegames då. Citera
brolija Postad 3 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2010 Jag är ingen haj, utan håller till på NL50 - NL100. Livespel är inget måste, dock roligt. Filippinerna har jag läst om att de dödar vitingar då och då, opepp. Hittade ett hus på 250 m^2 för 20000 bath i månaden, i Kata, med tre sovrum. Tomten var på 800m^2. Riktigt kanon! Om det nu inte vore för det att jag varit på Phuket 2 gånger.. Ingen som känner igen samma "uthyrning" fast på ett mer ungdomligt ställe? Inget illa mot tanter och gubbar, men jag föredrar 18-20 åriga europeiska brudar! Vem gör inte det? Citera
Prizonic Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 Patong ligger ju i närheten. Annars är det ju bara att dra över till phi phi när ni känner för det, mycket bra fest! Citera
Recommended Posts