Teh_MoUsE Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Helt klart snällt av dig som bjuder min släkt på julklappar! ska skriva följande God Jul önskas Mamma&Pappa från Viktor&Starfitter haha, vad önskas herrn? Jag vill gärna ha en boxsäck.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Size? ska jag printa in mitt face där med? as big as they get i guess=( nej det är lugnt jag har bra fantasi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Vad tycker folket? WP, vadå kallt? Hade spelat den likadant. Du måste väl vunnit handen? Finns ju ingen hand du inte slår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 WP, vadå kallt? Hade spelat den likadant. Du måste väl vunnit handen? Finns ju ingen hand du inte slår? Kallt att 3beta utg, framförallt från hijack. Kommer spela så galet tight range att FI kan spela typ allt som kan floppa bra mot överpar. Obv vann han handen och han slår mycket (QQ,KK typ) men i denna spoten spelar han även mot 1010 och random 8 i typ 87s,89s. Äh jag var mest tiltad när jag sa de var superkallt, bara dåligt av mig att betala av river. Det är ingen lucka sålänge ingen exploaterar den, så bara fortsätt. En vacker dag kanske jag lär mig folda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 6 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 6 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trixxter Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 vänder det? sitter på ett par av dina bord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Vi oroar oss inte, du brukar ta tillbaks det vid lockdown. Har hört att du till o med fått en custom logo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trixxter Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 nickar -aleator- just nu, spelar även under weaktight- ibland.. sitter mest och pissar iväg pengar just nu. 8bi i hålet.. haft AA vs 22 på A22 bla. gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 fold>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>4betshove>syn>>4betfold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 som du säger är nog fold bäst. men push är inte helt fel heller imo. Men man får ju räkna med variansen som kommer. Du har inte ens ev+ om han foldar 80% av sin 3betrange... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Du har inte ens ev+ om han foldar 80% av sin 3betrange... Det stämmer ju dock inte riktigt, foldar fi 80% av gångerna när vi skeppar så dönar då jag in mina hästar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Det stämmer ju dock inte riktigt, foldar fi 80% av gångerna när vi skeppar så dönar då jag in mina hästar. Usch jag vågar ju inte ens säga emot dig och ja om vi skulle ha facit i hand så skulle väl jag också kunna tänka mig det men med lite antagande så kom jag iaf fram till: Säg fi foldar 80% Hand 0: 32.547% { 44 } Hand 1: 67.453% { TT+, AQs+, AKo } 0.8(16.5)+0.2*0.323(203.5) - 0.2*0.6745(203.5) 13.2 + 0.2(65.73) - 0.2(137.26) 26.3 - 27.5 = -1.2 BB kanske ute på tunn is men om någon ser något uppenbart fel så säg till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Det bestämmer inte du! lol Nej men jag håller med om att fold känns bäst. Tycker man ganska snabbt borde hitta en bättre hand än 44 att göra motstånd med. Jag tycker det såna gånger kan vara bättre att börja höja "varje" hand 2.5 bb, och kunna syna en förmodad mindre 3-bet, eller kunna 4-beta lite mer light utan att fi har kontroll på allt om han fortsätter 3-beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts