upandcoming Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Jag ska försöka dodgea höstdepressionen med hjälp av en dagbok. Ge mig åtminstone ett tiotal lyckönskningar så jag inte känner mig oönskad och lägger ner direkt. Citera
Snusarn Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Du verkar ha en härlig syn på livet! gl. Citera
mpee Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Pengar är inte allt, tjejer bryr sig mest om insidan och med åldern kommer visdomen. Citera
Luap Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Pengar är inte allt, tjejer bryr sig mest om insidan och med åldern kommer visdomen. Dom bryr sig mest om kuk imo Citera
MikeTime Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Gl, gl, gl, gl, gl, gl, gl, gl, gl & lycka till! (Det var tio det.) Citera
MaybePirog Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Dom bryr sig mest om kuk imo Hahahaha värst vad du fylleröjer på PF. OnT: GL! Citera
mpee Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Dom bryr sig mest om kuk imo Second that. Men jag tror ts egentligen ville döpa dagboken till Ung, ful, fattig och dåligt hängd. Men ville inte låta gnällig. Så därför valde jag att köra på insidan som räknas linjen. Fortsätt röja pf btw, fyllan värmer mest!! Citera
upandcoming Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Vill bara sätta mig i duschen och skära upp handlederna när jag VARJE DAG får ta använda bestick från diskmaskinen och diska dem för hand innan maten för att jag inte har några rena. Lägenheten ser ut som helvete också. Jag antar att mitt val är städhjälp eller flickvän. Vad hade ni valt? Citera
johanhall Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 städhjälp är både mindre krävande och billigare =D Citera
Luap Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Slanta henne rätt så får du knulla henne också. Sen vet jag inte hur det är med snygga städerskor nu för tiden Citera
boman Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 gl btw tjejer är enkla om man själv bestämmer sig för att göra dom enkla Citera
Starfitter Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 älskar att! Förklara hur paradiset ser ut mr upandcoming? Citera
upandcoming Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2009 älskar att! Förklara hur paradiset ser ut mr upandcoming? Så här kanske: Entourage och nyhetsankaret får symbolisera vänner och flickvän. Det är nog det viktigaste även i paradiset. Om man har det så har man nog väldigt goda chanser att vara lycklig. Med ecstasy kan man antagligen vara lycklig i en isoleringscell, så slängde med det just to be safe. Guetta, yachten och huset i Brasilien är är ju inte livsnödvändigt, men du sa paradiset... Citera
Starfitter Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 UNDERBART! hur går pokern då? BTW så ska du med på fest på torsdag i lund, kmr bli bra skit Citera
easylife Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 (redigerade) r Redigerad 21 Juni , 2016 av easylife Citera
upandcoming Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Jag har börjat äta gröt till frukost. Det känns bra. Citera
upandcoming Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2009 UNDERBART! hur går pokern då?BTW så ska du med på fest på torsdag i lund, kmr bli bra skit Jag har inte spelat på 10 dagar. Men ikväll ska jag ta tjuren vid hornen. Så imorgon antingen firar vi eller dränker våra sorger. Citera
upandcoming Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Back 8 inköp på några hundra händer. Pokern suger och därmed också livet. Och jag har inte ens några global-knivar att skära upp handlederna med. Citera
Starfitter Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Back 8 inköp på några hundra händer. Pokern suger och därmed också livet. Och jag har inte ens några global-knivar att skära upp handlederna med. spädis lånar obv ut, du kan slå digsjälv med hans salt/pepparkar också för dom har 25 års garanti! (y) Citera
upandcoming Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2009 spädis lånar obv ut, du kan slå digsjälv med hans salt/pepparkar också för dom har 25 års garanti! (y) lol Kom att tänka på en sak som gör livet värt att leva: Någon idiot från min hemstad startade gruppen "Oscar Wilhelmsson springer till Öland vid 1000 medlemmar i denna grupp" på Facebook. Han fick 1000 medlemmar snabbt. Några dagar senare började han springa mot Öland. Alla pratade om det. Båda lokaltidningarna och lokal-tv följde det. Men sen visade det sig att man inte fick springa över Ölandsbron. Så med bara 6 km kvar fick han vända om. Citera
Recommended Posts