Gå till innehåll

Brudar, bärs och bänkpress


upandcoming

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svars 127
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

jag börjar bli rastlös om dagarna så jag tror jag ska köpa hem lite böcker. vad har ni för tips på skönlitteratur och i viss mån även facklitteratur? skönlitteratur kan jag tänka mig det mesta förutom långa fantasyserier. vad det gäller facklitteratur så är politik, ekonomi och lite vad som helst som ni tycker är bra och allmänbildade intressant. dock inte matte eller naturvetenskapliga ämnen.

 

jag är mycket tacksam för tips!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag börjar bli rastlös om dagarna så jag tror jag ska köpa hem lite böcker. vad har ni för tips på skönlitteratur och i viss mån även facklitteratur? skönlitteratur kan jag tänka mig det mesta förutom långa fantasyserier. vad det gäller facklitteratur så är politik, ekonomi och lite vad som helst som ni tycker är bra och allmänbildade intressant. dock inte matte eller naturvetenskapliga ämnen.

 

jag är mycket tacksam för tips!

 

Börja plugga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag börjar bli rastlös om dagarna så jag tror jag ska köpa hem lite böcker. vad har ni för tips på skönlitteratur och i viss mån även facklitteratur? skönlitteratur kan jag tänka mig det mesta förutom långa fantasyserier. vad det gäller facklitteratur så är politik, ekonomi och lite vad som helst som ni tycker är bra och allmänbildade intressant. dock inte matte eller naturvetenskapliga ämnen.

 

jag är mycket tacksam för tips!

 

Om du är intresserad av historia så tycker jag att serierna Kejsaren (Julius Caesar) och Erövraren (Djingis Khan) av Conn Iggulden är nötter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej historia är inte riktigt min grej.

 

jag tror jag överskattade min läsarskara ganska rejält. nästa gång ber jag om tips i starfitters dagbok!

 

HEHEH som litterär expertis så rekkar jag förutom alla fantasyböcker även ALLT av Bukowski samt brott och straff/bröderna karamazov.. De lär väl hålla dig upptagen ett tag iaf :-) :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du är intresserad av historia så tycker jag att serierna Kejsaren (Julius Caesar) och Erövraren (Djingis Khan) av Conn Iggulden är nötter!

 

+1, kan inte finnas någon som inte gillar dessa :) Men den historika romanen om Alexander den store är jäkligt grym oxå, även om Alexander blir lite "bögig" (flåt uttrycket men så e det) på slutet. KOmmer inte ihäg författaren på den bara, något italienskt är det dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1, kan inte finnas någon som inte gillar dessa :) Men den historika romanen om Alexander den store är jäkligt grym oxå, även om Alexander blir lite "bögig" (flåt uttrycket men så e det) på slutet. KOmmer inte ihäg författaren på den bara, något italienskt är det dock.

 

Valerio Massimo Manfredi? läste de 2 första men orkade inte läsa hela 3an då den blev lite för långtråkig men annars är dom bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...