Gå till innehåll

Brudar, bärs och bänkpress


upandcoming

Recommended Posts

  • Svars 127
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så här kanske:

 

WYtOCkTfc.jpg

 

Entourage och nyhetsankaret får symbolisera vänner och flickvän. Det är nog det viktigaste även i paradiset. Om man har det så har man nog väldigt goda chanser att vara lycklig.

 

Med ecstasy kan man antagligen vara lycklig i en isoleringscell, så slängde med det just to be safe.

 

Guetta, yachten och huset i Brasilien är är ju inte livsnödvändigt, men du sa paradiset... :)

 

Byt ut den där shemalen till nyhetsankare så var det ett bra paradis imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att vara en helg då jag är helt ensam i hela Lund började kvällen ganska bra. Jag körde ett gympass, beställde hem mat och såg en film. Sen spårade det ur totalt. I drygt 2 timmar har jag läst test och recensioner av smörgåsgrillar. Just nu lutar det åt en Krups PG70 Panini Maker, men jag är långt ifrån säker.

 

41uymSQyPrL._SL500_AA280_.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att vara en helg då jag är helt ensam i hela Lund började kvällen ganska bra. Jag körde ett gympass, beställde hem mat och såg en film. Sen spårade det ur totalt. I drygt 2 timmar har jag läst test och recensioner av smörgåsgrillar. Just nu lutar det åt en Krups PG70 Panini Maker, men jag är långt ifrån säker.

 

41uymSQyPrL._SL500_AA280_.jpg

 

Haha skoj!

Jag är en stor äslakare av toast och har en dyr jävla smörgåsgrill. Dock görs de godaste toasten i ett gammalt våffeljärn som jag stulit från min mor! Våffeljärnet är hemligheten! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha skoj!

Jag är en stor äslakare av toast och har en dyr jävla smörgåsgrill. Dock görs de godaste toasten i ett gammalt våffeljärn som jag stulit från min mor! Våffeljärnet är hemligheten! :-)

 

Våffeljärn i allmänhet eller just "ditt" gamla våffeljärn?

Kan tillägga att Hemköps torrostade jordnötter 'är godare än OLWs. Äts med fördel i kopp så slipper du kladda ner händerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...