Morgyleus Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Hej! Märkte just att ni ändrat på startstacken och blindsnivåer i SNG (kanske också MTT) Varför? Ingen information om detta? Citera
Morgyleus Postad 23 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Hur länge har ni tänkt ignorera denna fråga då? Så avancerad var den ju inte. Citera
EverestPoker Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Jag beklagar det sena svaret. Det stämmer att vi ändrat nivåerna i både Sit & Go och MTT. Vi valde att göra denna förändring baserat på den feedback vi fått från spelarna. Nedan följer en summering: Mörkar: Vi har lagt till 6 nivåer och ändrat takten mörkarna ökar med under turneringen Sit & Go-turneringar: Man startar nu med 1500 marker, och mörkarna ökar var 8:e minut istället för var 10:e. (Deep Stack ökar till 3000) Schemalagda turneringar: Man startar nu med 1500 marker (mörkar fortfarande var 10:e minut) Deep Stack kommer variera från 2000 till 10 000 marker (längre intervaller för mörkarna i vissa turneringar) Citera
Joey Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Postad 29 Oktober , 2009 Nya strukturen är nöten för mtts, men vill man spela turbo sng så hinner man ju somna, eller i värsta fall dö av ålder, innan det tar slut. Finns det verkligen något egenvärde i att ha samma struktur i mtt och sng? Citera
saft_suse Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 angående sitn go:virker strukturen BEDRE med 1500/8 enn 1000/10 ? Citera
_Ekolod1 Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Hur länge har ni tänkt ignorera denna fråga då? Så avancerad var den ju inte. Kom igen nu! tror du att pokersajterna inte har annat för sig om dagarna än att lusläsa alla inlägg här på forumet? Det kan väl ta nån dag innan man får svar. Har man inte förståelse för detta så är man rätt trångsint i mina ögon. Citera
Morgyleus Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Kom igen nu! tror du att pokersajterna inte har annat för sig om dagarna än att lusläsa alla inlägg här på forumet? Det kan väl ta nån dag innan man får svar. Har man inte förståelse för detta så är man rätt trångsint i mina ögon. Hoppsan, här har vi en som är ännu surare än vad jag var när jag skrev mitt inlägg Everestrepresentanten uppdaterade ju ställningen i oktober-racet varje dag så då trodde jag att han skulle se min fråga också. Måste dock medge att min ton var lite onödigt negativ (p.g.a. tilt). Vad har du själv för ursäkt? De menlösa sajtrepresentanternas självutnämnde riddare? Citera
Morgyleus Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Jag spelade just en "turbo" SNG. Det tog en timme och 5 minuter att bli 2:a. Hur i helskotta kan man kalla det för turbo??? Me not like Citera
jkkman Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Kom igen nu! tror du att pokersajterna inte har annat för sig om dagarna än att lusläsa alla inlägg här på forumet? Det kan väl ta nån dag innan man får svar. Har man inte förståelse för detta så är man rätt trångsint i mina ögon. dom behöver ju bara läsa sin egna forumdel, och det kan inte ta många minuter varje dag. Citera
Morgyleus Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Postad 1 November , 2009 Jag spelade just en "turbo" SNG. Det tog en timme och 5 minuter att bli 2:a. Hur i helskotta kan man kalla det för turbo??? Me not like 1 timme 9 minuter är mitt nya "rekord". Enda sättet att få in den rätta turbo-känslan är att busta som 10:a eller 9:a Citera
saft_suse Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 hvordan er sitn go nivået på everst i forhold til ipoker eller ongame ? (jeg pleier spille 10$ eller 20$ 10 manns ) Citera
Morgyleus Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Postad 23 November , 2009 1 timme 9 minuter är mitt nya "rekord". Enda sättet att få in den rätta turbo-känslan är att busta som 10:a eller 9:a Yihaa, jag älskar att citera mig själv.... Nåja, nu tog det 1 h 10 min att slutföra en 10-manna """"turbo""""-sng. Kanske det vore dags att införa super-turbo? Snälla Everest, det kan ju inte bara vara jag som vill ha valmöjligheten att spela en snabb SNG? Citera
saft_suse Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 re morgyleus: føler du at blindstrukturen på everest er "tregere" enn på alle andre klienter?altså at man har litt lenger tid på seg? Citera
Morgyleus Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Postad 24 November , 2009 re morgyleus: føler du at blindstrukturen på everest er "tregere" enn på alle andre klienter?altså at man har litt lenger tid på seg? Precis! Citera
Recommended Posts